CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
handige/luxe/comfortablen spullen met nachtvissen
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Hallo, Wat zijn voor jullie nou echt materialen tijdens het nachtvissen waarmee je bijna niet meer zonder kant. En dan doel ik niet op hengels molens tent enzo. Maar bijvoorbeeld een kacheltje,tafeltje ,portable dvd speler en noem maar op. Spullen waardoor je net even wat lekker zit tijdens het nachtvissen. Laat ik af trappen: Ik kan niet zonder mn radiotje,gasstelletje en blackberry hahaha Zijn beetje standaard dingen maar misschien komen er voor mij en anderen wat leuke dingen voorbij om aan te schaffen! mvg Bewerkt door de gebruiker zondag 1 april 2012 20:10:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Meestal in de middag karper boeken lezen maar in de nacht heb ik altijd een klein DVD spelertje bij me voor een film van korda of een andere film over vissen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Strips , boeken , spelletjes zoals monopoly
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn laptop , telefoon en altijd goeie verlichting mee!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
|
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Vissen vangen niet voor niets naar het water, genieten van de "rust" lekker buiten zijn Bewerkt door de gebruiker zondag 1 april 2012 23:25:30(UTC)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Idd geval geen radio zit voor mijn rust Een paar biertjes En mijn vriendin gaat mee dus comfortabeler kan ik niet liggen hehehehe |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
's avonds lekker worstjes koken, en 's ochtends een lekker eitje baken, heerlijkl # |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
mn kleine wereld ontvanger mn hoofdlampje en iets te snaaien altijd lekker
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Misschien ook een open deur: Naast schoenen of laarzen een paar klompen om 's nachts snel in te kunnen stappen.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
setje droge warme kleren is ook altijd handig! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Als ik zou gaan camperen, zou ik m'n visspullen thuis laten. Voor een nachtje vissen een paar boterhammen en een fles water. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
wat ik echt niet kan missen aan het water: - mijn geliefde boeken van Alijn Danau. - radiotje - gasstelletje - telefoon om gezellig te smsen met de vrouw verder heb ik nog niet echt dingen die ik persee nodig heb. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Mijn gasstelletje en iets van een radio voor op de achtergrond is toch wel erg handig! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 215
|
altijd bij voor een nachtje:
stretcher, tafeltje, verlichting. Spodhengel!! (accuraat bijvoeren in de nacht) Gasbrandertje, koffie, gesmeerde broodjes, extra rookwaar
gr SF
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Een wereldontvanger en een iPad of boek
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een goede stretcher, klein radiotje (als ik alleen ga) |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
In deze tijden is me gaspit echt een must. Ben een paar dagen geleden geweest en stond gewoon te rillen voor me tent.
|
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Warme slaapzak , thermoskan en de hond voor als ik alleen ga b Bewerkt door de gebruiker dinsdag 3 april 2012 21:48:34(UTC)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
kvis vaak in de week vanuit men auto en dan is men televisie wel aangenaam de laatste uurtjes voor het slapengaan grtsss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
handige/luxe/comfortablen spullen met nachtvissen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.