35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ha Forum gangers, heeft iemand goede info over grosley stek 21 , ik ga daar over 2 weken naar toe.
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
bijde kommetjes doen het goed en rechts tegen de bomen. verder heb je op een meter of 40 van het terras naar het midden toe een grind plaat liggen en die loopt ongeveer over de hele lengte van het water. qua aas is er goed gevangen op de maggot clip of de garlic robin red bollen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-2-2011(UTC) Berichten: 25
|
Hier twee foto's van stek 21 in September 2010. Veel plezier. |
Karpervakantiezoeker.nl, onafhankelijke website met alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties (en meer...). |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
En waarom moest hier een nieuw topic over gemaakt worden?? |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ John, bedankt voor de foto`s @ danny almelo , omdat ik graag inzicht krijg over een bepaalde stek , maar zal het voortaan eerst even aan jou vragen mijn excuus |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Eric jongen, jij kan het toch wel zonder info? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
altijd makkelijk om iets achter de hand te hebben denk ik zo |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Vind jij en heel veel anderen met jou. Ik heb je wel eens uitgelegd wat ik van stekinfo vind, weet je nog. Al kan ik 25 kilo vangen, doe ik het niet. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
had ook niets anders verwacht van uwes |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
al op betaalwater.nl gekeken? Heb ik veel info vandaan kunnen halen! (stek 7) Jammer dat het niet heeft mogen werken vorige week! haha (1 vis) Vond stek 21 er wel mooi uit zien. waren van plan die stek oa. in het najaar te boeken. dus info is welkom haha!
|
|
|
|
|
Ik zal er een uitgebreid verslag van maken incl video en foto |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.