Goeie dag karper lovers.
Zal me zelf ook maar ff netjes voor stellen.
Mijn naam is JAN,kom uit Amsterdam,op gegroeid in Amsterdam centrum en ermelo.
Ben dan ook bekend als Jan uit Amsterdam op de plaatsen buiten Amsterdam waar mensen me kennen.
ICE-MANN1981 is me playstation account en als je wil kan je me toevoegen.
Ik vis al jaren,van af een jaar of 5 ging ik met me pa mee en het vis virus is nooit genezen gelukkig.
Ben een beetje een allround visser.
Heb dan ook voor van alles me spullen,roofvis,vliegvis en karper.
Maar de karper trekt toch eigenlijk wel aan het langste eind.
Ben een echte pen en korst visser.
Heb het niet zo met piepers en rodpods,heb het wel maar gebruik het echt zelden.
Ik pen en vlok al een jaar of 5 met een Shakespeare kevlar match 3,90 met een werp gewicht van 20gram.
Ben deze hengel gaan gebruiken omdat me ouwe vertrouwde hengel niet meer bruikbaar was.
Zit een zeer mooie parabolische actie in en manoeuvreert goed met die lengte.
Maar ik mis wat.
Ruggengraat wanneer ik die nodig had.
Gebruik dus nu me ouwe vertrouwde CORMORAN THE BEAST CARP 1 3/4LBS weer na 5 en half jaar stil op zolder te hebben gelegen met een oog waar de voering uit was.
Kwam door TRIPJE met de auto naar Turkije waar onderweg het een en ander mis ging met de hengel.
Voor 2 weken geleden heb ik een nieuwe voering er in gezet en kan nu zeggen dat ik deze hengel ECHT gemist heb.
Heb met meerdere hengels gevist,gekocht maar deze hengel geeft me het magische gevoel.
Zo licht,zo n actie,zo n prachtige sobere blank en geeft me geen moment het gevoel dat het haar teveel word.
ja ben weer helemaal verliefd net als 16 jaar geleden toen ik haar over kocht van een oom van mij.
Als molen gebruik ik een Shimano Technium met 24.00 weet ik veel met wat voor lijn op het moment.(was wel goeie lijn maar weet het merk niet meer)
Dit samen maakt het voor mij een perfecte lichte combo om te pennen en te vlokken.
Sinds ik THE BEAST CARP weer gebruik,heb ik al wat leuke karpertjes gevangen en kan maar een ding zeggen,wouw wat heb ik haar gemist.
Ben dan ook op zoek naar nog zo n zelfde CORMORAN THE BEAST CARP maar dan in 1 1/2lbs.
haha ik geloof dat het nu meer over me hengel ging dan over mij zelf.
Maar dit zijn mijn belevingen met haar in afgelopen dagen die mij me het echte ouwe vertrouwde gevoel terug gaf wat ik zo gemist heb.
en dat moet dan ook wel een beeld van mij zelf geven .
hoop dat ik me zelf zo genoeg heb voor gesteld en jullie een beetje een beeld hebben.
groet Jan AMSTERDAM.
Bewerkt door de gebruiker woensdag 28 maart 2012 00:58:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
ICE-MANN1981 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: