5 ponder Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 40
|
Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje met mijn delkims.
De schroefjes die aan de onderkant zitten waarmee je hem vastdraaid op je steunen zit los. ik kan deze eruit halen. het probleem is er dus mee als ik hem op mijn steun wil draaien dat hij nooit vast zit maar altijd gedraaid kan worden.
Heeft iemand hier ook problemen mee en/of weet hier een oplossing voor?
Greetz
Xethu |
Zoek en gij zult vinden, Als gij het niet vinden kan: Moet je verder zoeken
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Is het plastic versleten waar de schroef in zit? Heb je er een foto van?
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
Hoi Erwin,
Ik zal er een fototje van maken, en deze vanavond plaatsen. Ik zag wel dat waar hij het plastic in gaat hij niet vast gezet kan worden (kan hem blijven draaien) |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Ik heb hetzelfde probleem met mijn digitronics. ik denk dat ik ze binnenkort gewoon vastlijm. |
Keep it simple... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
xethu schreef:Hallo allemaal,
De schroefjes die aan de onderkant zitten waarmee je hem vastdraaid op je steunen zit los. ik kan deze eruit halen. het probleem is er dus mee als ik hem op mijn steun wil draaien dat hij nooit vast zit maar altijd gedraaid kan worden.
Greetz
Xethu Suggestie : D-Lok gebruiken. Hoef je nooit meer te schroeven :-). Ik word daar bij iedere visdag weer vrolijk van ! http://www.henkkoster.nl.../DP070/SubProducts/DP070Meestal € 11,95 p/s , maar soms iets minder (€ 10,95) en af en toe op marktplaats te koop.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
monstercarps schreef:Ik heb hetzelfde probleem met mijn digitronics. ik denk dat ik ze binnenkort gewoon vastlijm. Ron Thomson digitronics!! Heb ik ook gehad Zit zelfs aan de binnenkant een gaatje in de kop van de schroef waar een draad aan vast zit Volgens mij iets van aarde Leuke set alleen ik had er problemen mee |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
koop fox
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
floriskouters schreef:koop fox en ook veel batterijen |
one life live it |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
floriskouters schreef:Want?? Die gebruike waarsch veel batterij |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
one life live it |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
ik denk misschien dat je de banksticks met de beetmelders erop in de grond duwt? Hierdoor buigen ze steeds wat en vernielen ze het plastic waar ze in zitten en zo komen ze los te zitten. |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Heb ze niet meer, maar die van mij deden gerust een jaar met een setje batterijen. Waren str's. Heb ook tijdelijk Fox Eos gehad, maar die konden wel behoorlijk batterijen slurpen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik heb zelf ook een setje Microns en het batterij gebruik valt me mee. Wel zijn het pokke dure batterijtjes! Mijn Nevs zijn iig veel zuiniger! Heb ook nog Knuckleheads liggen uit nostalgische redenen. Die dingen zijn pas zuinig!
Dan weer ontopic: Waarschijnlijk is het plastic inderdaad wat uitgebogen aan de binnenkant. Ben bang dat als dat zo is, dat dit zal moeten accepteren! Als het plastic verbogen is dan kan je dat volgens mij niet zomaar repareren.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
bij fox moet je gewoon uitkijken naar een modelletje met 9v batterijen ,kosten hier 2eu in de action en gaan lang mee ik heb de RXen grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
|
leen schreef:xethu schreef:Hallo allemaal,
Greetz
Xethu Suggestie : D-Lok gebruiken. Hoef je nooit meer te schroeven :-). Ik word daar bij iedere visdag weer vrolijk van ! http://www.henkkoster.nl.../DP070/SubProducts/DP070Meestal € 11,95 p/s , maar soms iets minder (€ 10,95) en af en toe op marktplaats te koop. Ik was vanmiddag bij Guppy in Ede. was idd het blokje wat er in misde. Heb nu de d-locks en het probleem is helemaal opgelost. Thnx voor de tip Kan een slotje op |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
xethu schreef:Ik was vanmiddag bij Guppy in Ede. was idd het blokje wat er in misde. Heb nu de d-locks en het probleem is helemaal opgelost. Thnx voor de tip Kan een slotje op :-) !
|
|
|
|
|
geen probleem met de batterij bij foxjes. mooi dat het opgelost is
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
ik heb nog die ouwe fox Lxr al 12 jaar geen centje pijn 1 setje baterijen per jaar
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.