5 ponder Lid sinds: 8-7-2009(UTC) Berichten: 16
|
Steeds meer karpervissers (en ook in de bladen) maken hun eigen rigs.
Zelf 0,0 ervaring mee (loop vaak naar de winkel toe en neem een setje onderlijnen uit een zakkie mee)
Hoe kun je hier het beste mee beginnen? En dan eigenlijk, welke materialen zijn er goed voor geschikt? (type lijn, merk haak)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 94
|
Ik gebruik Korda Wide Gape maat 6 of 8 Onderlijn Green Hornet van PB Bruin gekleurde shrink tube om de haak een tikkie schuin te zetten t.o.v. onderlijn Indien ik een onderlijn wil maken voor een popup doe ik een ringetje om de hair en haak. Ongeveer deze: http://www.carpfeeling.c...ntent.aspx?contentID=264
|
|
|
|
|
Hoe zit het met het gebruik van elastiekjes als hair?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Roy Wat voor soort onderlijnen gebruik je het liefst? Onderlijnen zelf maken is én veel goedkoper (en leuker)! En ze zijn naar mijn mening beter! Je hebt er in elk geval meer vertrouwen in! Elastiekjes als hair gebruik ik nooit. Ik zie hier zelf het nut niet van in en ze kunnen makkelijk breken als ze nat worden. Erwin Bewerkt door de gebruiker dinsdag 28 juli 2009 16:08:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Erwin schreef:He Roy
Wat voor soort onderlijnen gebruik je het liefst?
Onderlijnen zelf maken is én veel goedkoper (en leuker)! En ze zijn naar mijn mening beter! Je hebt er in elk geval meer vertrouwen in!
Elastiekjes als hair gebruik ik nooit. Ik zie hier zelf het nut niet van in en ze kunnen makkelijk breken als ze nat worden.
Erwin Zijn meestal kant en klare lijntjes, zoals dezeEcht spectaculair vangen doe je er niet op, vandaar dit topic
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
crapfish schrijft:
dat hij graag met korda wide gape 6 of 8 vist. ik weet bijna zeker dat korda deze serie eruit gaat doen. (hoor echt veel klachten dat ze te snel buigen) en korda heeft niet voor niks de wide gape x versie op de markt gebracht. |
|
|
|
|
|
Dat meen je niet??? Ik heb dat nog nooit meegemaakt! Ik vind het juist heel erg sterke haken!!! Maar goed...de wide gape x is de zelfde haak alleen sterker...dus niets aan de hand lijkt mij
Erwin
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.