5 ponder Lid sinds: 3-3-2011(UTC) Berichten: 19
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
lijkt net de ULTEGRA XTB ik heb zelf deze big baitrunners echt super dingen Bewerkt door de gebruiker zondag 11 maart 2012 22:35:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ziet er super uit. Okuma is prima.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-3-2011(UTC) Berichten: 19
|
He Floris is de slip net zo goed als die van shimano ?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
bootje schreef:He Floris is de slip net zo goed als die van shimano ? De molen die ik van okuma gehad heb was gwn prima slip net zo goed. Maar als je het geld hebt voor shimano zou.ik dat wel.neme.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
carpteamzhz schreef:lijkt net de ULTEGRA XTB
ik heb zelf deze big baitrunners echt super dingen
Wellicht een detail en ik kan het mis hebben, maar vlgs mij is de molen waar de vraag over gaat geen baitrunner.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-10-2010(UTC) Berichten: 50
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik heb deze molen op m'n spodhengel zitten. Deze heeft ook al heel wat op z'n donder gehad. Gebruik de molen niet voor het vissen, daar kan ik je dus geen info over geven. Zelf gebruik ik altijd de clip op de molen om m'n lijn vast te zetten, die is in ieder geval goed. Over de slip kan ik je ook niet zo veel vertellen, sorry.
Groeten Jaakop
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
lijkt zeer veel op de oryx
zelfde super slip goede opspoeling en goede werpeigenschappen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.