50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ben met mijn vrouw een gezinsvakantie aan het uitzoeken voor in het voorjaar...... we zijn aan het denken om naar Spanje te gaan en dan hebben we de eilanden Mallarca of Menorca of Gran Canaria in gedachte.... En wat kom ik tegen met google toen ik op zoek was naar karpervissen in Spanje, deze links.......... www.canarysafaricarpfishing.comwww.costadelcarping.comNu mijn vraag. Is er al iemand van dit forum op Gran Canaria wezen karperen?????? Bewerkt door de gebruiker woensdag 24 februari 2010 10:37:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Steef,
in het komende nummer staat een artikel in Spiegel magazine over het Chira meer te Gran Canaria. het water wat te boeken is via je eerste link.
Mvg Tim,
|
|
|
|
|
kijk dat is toevallig................ ben heel benieuwd wat er in de spiegel komt te staan...... weet wel dat er wel de mogelijkheid is om 1dagexcursie te boeken om te karperen inclusief hengelspullen en aas |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
ik heb net een vooruitblik bekeken van de nieuwe spiegel nummer 22 en daar staat een artikel in over karpervissen op gran canaria, ben heel benieuwd............ |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ben ook erg benieuwd naar dit artikel. (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
zeker weten wil dit jaar naar gran canaria met het gezin................ |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
heeft al een keer eerder in een magazine gestaan.. zal wel even kijken of ik het nog terug kan vinden
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik hou me aanbevolen als je het kunt vinden |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
tot nu toe nog niet.. maar ik zal morgen nog even kijken
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.