5 ponder Lid sinds: 4-2-2012(UTC) Berichten: 33
|
Ik twijfel tussen 2 piepers de RX van Fox of NX welke zouden jullie kiezen?? |
Mvg. Dirk
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
RX Heeft zich bewezen prima track record. Bekemde heeft 3+1 variant bevallen prima Moet zelf ook nog nieuwe piepers. Omdat mijn broer financiele problemen heeft moet ik bijspringen. Maar goed on-topic de RX is een van de opties op tafef, het wordt een set TLB ATTX of RX. Wat ik heb kunnen zien krijg je geen spijt, van een setje RX piepers Bewerkt door de gebruiker zondag 4 maart 2012 20:29:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-11-2010(UTC) Berichten: 308
|
Hey dirkvb,
Ik wilde vorig jaar zelf een nieuw setje ntx-r van fox en dat werd me sterk afgeraden door vele mensen. Doordat er blijkbaar nog veel kinderziektes in de nieuwe serie blijkt te zijn. Ik weet niet of dat ook zo is bij de NX serie. Ik heb zelf, fox rx set sinds een half jaar en die bevallen me prima niks erop aan te merken. De rx set heeft meerdere malen zijn dienst bewezen ik denk zelf de beste set is die fox ooit heeft gemaakt.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik heb jaren de sx met txr gebruikt (zijn hetzelfde, maar met losse znder/ontvanger) totdat ik op een stek ging vissen waar mijn hengels nogal ver uit elkaar staan. Heb nu de RX en die bevallen net zo goed, alleen nu met het gemak van helamaal draadloos. Ik hoef tot ze uit elkaar vallen geen ander set meer.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2012(UTC) Berichten: 370
|
Ik heb zelf al jaren de rx'en en wat ruud zegt totdat ze uitelkaar vallen hoef ik geen anderen zijn gewoon top die piepers |
Enjoy every day it never comes back!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
andre van der kraats schreef:Ik heb zelf al jaren de rx'en en wat ruud zegt totdat ze uitelkaar vallen hoef ik geen anderen zijn gewoon top die piepers Daarom snap ik fox niet dat ze de RX eruit hebben gehaald. Zelf vis ik al jaren met mx met een txr en ze werken nog super na al die jaren. Ik zou gewoon RX kiezen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-2-2012(UTC) Berichten: 33
|
bedankt allemaal de rx zit in mijn shopmandje! |
Mvg. Dirk
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.