5 ponder Lid sinds: 3-3-2011(UTC) Berichten: 19
|
He gasten wil graag twee nieuwe molens , nou zat ik te denken aan de tica scepters , iemand ervaring hiermee ? of weet iemand een goed alternatiev , wel zo rond die zelfde prijs. b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ik heb wel ervaringen met de Tica Abyss waren slechte ervaringen baitrunner die niet er vanaf ging haperende slip
Kijk voor Okuma molens |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Sluit mij aan bij Ron. Mijn 1e set molens Okuma epix pro. Positiefe ervaring mee gehad
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Jowan schreef:Sluit mij aan bij Ron. Mijn 1e set molens Okuma epix pro. Positiefe ervaring mee gehad Ja ik heb de epix EB80 gehad super slip kan geen shimano tegen op |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 31-5-2011(UTC) Berichten: 15
|
ik zou als ik jouw was voor daiwa crosscast-X 5500 LD gaan heb ze zelf ook bevallen goed zijn alleen 30 euro duurder per molen maar krijg je er veel meer voor terug
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.