CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
Check out --> KarperMarktplaats <--Check out
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
kwam toevallig tegen via marktplaats Daar is die dan! www.karpermarktplaats.nl. De nieuwe handel en verkoop site voor en door karpervissers! Alles is gratis! zonder aan te melden advertenties plaatsen op de website! Tevens kan er worden aangegeven of de advertentie op verschillende social media geplaatst moet worden. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Facebook en Twitter. Dus handel gemakkelijk en snel op www.KarperMarktplaats.nl |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Julien schreef:kwam toevallig tegen via marktplaats Daar is die dan! www.karpermarktplaats.nl. De nieuwe handel en verkoop site voor en door karpervissers! Alles is gratis! zonder aan te melden advertenties plaatsen op de website! Tevens kan er worden aangegeven of de advertentie op verschillende social media geplaatst moet worden. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Facebook en Twitter. Dus handel gemakkelijk en snel op www.KarperMarktplaats.nl Klinkt wel "ook op facebook en twitter", maar ik zie geen voordeel t.o.v. bv Marktplaats (ook gratis ;-) ). Maar wellicht zien anderen wel een toegevoegde waarde.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
ik zie juist nadelen vooral het gedeelte niet registreren om een ad te plaatsen
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-3-2012(UTC) Berichten: 1
|
Bedankt jongens voor het plaatsen van mijn website hier op het forum. Het enige dat ik wil bereiken met www.KarperMarktplaats.nl is dat alles overzichtelijk op 1 pagina staat! zonder veel klikken en zoeken alles onder 1 kap voor karpervissers! Voor tips en andere zaken kunnen jullie mij gerust een berichtje sturen. Vriendelijke groet Paul Grolleman
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
Check out --> KarperMarktplaats <--Check out
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.