5 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 25
|
- hoi weet er iemand iets van het huidige bestand. ik heb al foto's gezien ma die dateren van 1998. ik ga volgende week men vergunning betalen en heb al een 4daagse gepland. dus alle info is welkom |
catch and release biologische afbreekbaar visvoer of goede readymades en altijd drie onthaakings matten (moet altijd voorzichtig zijn) |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
over het bestand is echt nog niets bekend, het is nog gissen wat er allemaal rondzwemt, maar karper zwemt er al zeker (toch zeker op het spiegelven)
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-2-2012(UTC) Berichten: 7
|
Ben ook wel eens benieuwd naar dit water. Blij dat vbk nu een water heeft dat wat in de buurt is bij mij. Als ik wat meer weet over het water ga ik mij ook maar eens een vergunning aanschaffen...
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 25
|
ik moet een 1U30M rijden om daar te graken ma morgen men vergunning betalen b |
catch and release biologische afbreekbaar visvoer of goede readymades en altijd drie onthaakings matten (moet altijd voorzichtig zijn) |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
is er al meer bekend over het bestand heb wel al een document gevonden via de fb pagina van het water
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-8-2011(UTC) Berichten: 16
|
hey jongens
vorig jaar heb ik er een jaar vergunning gehad ( dit jaar heb ik trug mijn vergunning gehaald ) over het origineel bestand is er niets bekend er zijn geruchten dat er groten vissen zwemmen maar daar zijn geen bewijzen van . de vissen die zijn uitgezet door het bestuur zijn zeer mooie vissen en groeien zeer snel ! op mijn fb pagina kan je enkele vissen zien als je intresse hebt . er zitten vissen tussen die op een jaar tijd 3-4 kg zwaarder zijn geworden . er zijn eind vorig jaar enkele zwaardere franse vissen +13 kg uitgezet de . het is een zeer rustig water en het bestuur is er zeer vriendelijk !!
het is zeker de moeite waard voor voor eens een week/weekend/jaar vergunning aanteschaffen !!!!!!!!
gr
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.