CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Sponsor Meldingen
»
nieuwe officeele website Leon hoogendijk
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-11-2011(UTC) Berichten: 98
|
carpmaster??????????????? Iemand die zo over zich zelf denkt hoef ik geen spullen van te hebben Heb het niet over de kwaliteit die zal heus wel goed zijn is gewoon mijn mening over carpmaster leon
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Boilies vast en zeker gestegen naar zijn hoofd d Dat blijven zij vreten? Vraag mij toch af, hoeveel zakken nodig zijn gezien het filmpje. Knaagt bijhoorlijk wil je een beetje fatsoenlijk kunnen voeren. Vissen uit het filmpje, vast en zeker niet gevangen met 1 of 3 zakjes Doelgroep lijkt mij instant vissers. Correct me if i am wrong Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 februari 2012 18:09:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
helaas weinig echt vernieuwend.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ rutger de website wordt vertaald met google translater en die vertaald niet altijd 100% correct
De boilies zijn uiteraard voor instand vissen echter leon vis veel op zeer groot en zwaar water zo ook op grote rivieren |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-11-2011(UTC) Berichten: 98
|
@eric dat weet ik maar aan de zijkant staat het zo, ik heb er niet zo veel mee maar is gewoon persoonlijk hoor spullen zullen kwalitatief heus wel goed zijn.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ericesv schreef:@ rutger de website wordt vertaald met google translater en die vertaald niet altijd 100% correct heeft niets met de vertaler te maken dat Carpmaster ook op de originele site staat het Maar het materiaal is wel degelijk |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik denk dat mensen zoals Leon die hun sporen in het karper vissen hebben, zich indien je dat wil een "naampie" mogen geven. Ik zelf noem me Masturbaiter. eh bedoel Masterbaiter Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 februari 2012 21:30:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Henk Haarlem Masturbaiter Geniaal d
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Sponsor Meldingen
»
nieuwe officeele website Leon hoogendijk
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.