logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
babyboom  
#1 Gepost : maandag 20 februari 2012 18:04:57(UTC)
babyboom

5 ponder

hallo,ik ben toe aan een nieuwe voer boot.

nu wordt mij er een fish feeder aan geboden voor goeie prijs.

zein hier mensen die hem hebben?

iemand die weet of de kwalitijd goed is?

mvg

Bewerkt door de gebruiker maandag 20 februari 2012 18:06:59(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : maandag 20 februari 2012 18:29:37(UTC)
Mister X

50 ponder

Welke is jouw aangeboden fish feeder 1 (groot) of 2 (klein)? Met beide gevaren prima
voerboten. Het verschil formaat & onderdelen opties. Het oude type (groot) werkt met
radiografisch besturing. Het nieuwe type (klein) digitaal. Componenten zijn afkomstig
uit duitsland. Beide types niet lang mee gevaren, kan over betrouwbaarheid & service
onderhoud (hoe vaak het bootje weg moet) niets zeggen. Hoop dat je hier iets mee kan Knipoog
F.K  
#3 Gepost : maandag 20 februari 2012 18:37:07(UTC)
F.K

40 ponder

Jowan schreef:
(hoe vaak het bootje weg moet)

als het goed is hoeven ze nooit trg. Like
Mister X  
#4 Gepost : maandag 20 februari 2012 18:39:32(UTC)
Mister X

50 ponder

@floriskouters Denk het toch wel voor onderhoud servicebeurt! Laat je jouw bootje aan
het lot over, wordt het een tikkende tijdbom. Onderhoud moet van tijd tot tijd gebeuren!
F.K  
#5 Gepost : maandag 20 februari 2012 18:41:02(UTC)
F.K

40 ponder

Jowan schreef:
@floriskouters Denk het toch wel voor onderhoud servicebeurt! Laat je jouw bootje aan
het lot over, wordt het een tikkende tijdbom. Onderhoud moet van tijd tot tijd gebeuren!

ja okay, voor onderhoud. daar heb je gelijk in.
maar niet voor problemen. want heel vaak het geval is met voerboten.Mee eens
babyboom  
#6 Gepost : maandag 20 februari 2012 18:52:28(UTC)
babyboom

5 ponder

hallo het gaat om de groote, de pro 2.

Mister X  
#7 Gepost : maandag 20 februari 2012 19:02:59(UTC)
Mister X

50 ponder

@babyboom Fish Feeder 1 is groot & zwaar. "verouderde techniek" radiografisch. Nog
steeds een prima boot (geen slecht woord). Volgens mij boot van het jaar 2008? Weet
dat niet meer zeker. Trent gaat meer richting klein (compact) en digitale besturing Knipoog
babyboom  
#8 Gepost : maandag 20 februari 2012 19:13:30(UTC)
babyboom

5 ponder

Jowan schreef:
@babyboom Fish Feeder 1 is groot & zwaar. "verouderde techniek" radiografisch. Nog
steeds een prima boot (geen slecht woord). Volgens mij boot van het jaar 2008? Weet
dat niet meer zeker. Trent gaat meer richting klein (compact) en digitale besturing Knipoog

het is de Professional II night/release,die is digitaal als het goed is.

heb vorige week net me trent boot verkocht.

gr
Mister X  
#9 Gepost : maandag 20 februari 2012 19:19:31(UTC)
Mister X

50 ponder

Eigenlijk heb je 3 versies 1 het oude model (radiogrtafish). 2 update is nu met digitale
handzender. 3 het klein model. Haha bedoel niet Trent het klein voerbootje Breede lachd Trent
ontwikkelingen m.b.t formaat & techniek Like Altijd kijken wat je koopt! het kan de 1e
versie zijn. Niets mis mee maar kom niet op de koude koffie! Wanneer anders afgesproken Knipoog

Bewerkt door de gebruiker maandag 20 februari 2012 19:27:00(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

babyboom  
#10 Gepost : donderdag 23 februari 2012 12:25:23(UTC)
babyboom

5 ponder

de fich feeder is niet door gegaan.bleek een boot zijn geweest van een bekende uit de buurt.

toevallig wist ik dat we van alles mis mee was.

heb mij gister een nieuwe dreamcatcher bestelt bij leon bos veld.

geets
dreamcatcher  
#11 Gepost : donderdag 23 februari 2012 13:13:58(UTC)
dreamcatcher

25 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
Jowan schreef:

Ik heb pas de vraag gesteld aan 2 voerboten/modelbouwers of het écht nodig is om je boot een service beurt te geven.
Alle 2 beantwoorden ze de vraag glimlaggend. Als je boot het doet hoef je er eigenlijk niks aan te doen, het enige wat ze vaak doen bij zo'n beurtje is voor de zekerheid een tubetje smeervet aanbrengen bij de as.

Simpele werkzaamheden zoals: kijken of de boot lekt en de as elke 2 jaar smeren kunnen we zelf ook toch? Koffie

Maar goed dit is wat ik te horen kreeg, kan zijn dat je er anders over denkt.Tik 'm aan!

Groet,

Danny

Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
Mister X  
#12 Gepost : donderdag 23 februari 2012 13:31:13(UTC)
Mister X

50 ponder

@dreamcatcher Laat ik het zo zeggen, verantwoord gebruik echt niets aan het handje.
Geef je gelijk onderhoud kan je prima zelf doen. Beetje vet hier en daar klaar is kees.

Het volgende: Zie toch heel veel mens, het bootje in een hoekje flikkeren. Niets geen
kappen open, of op een droog ondergrond leggen (tent bivvy brolly). Naar verloop van
tijd, krijg je ongetwijfeld problemen. Bovenvermelde reactie hierop gebaseerd. Heel
veel kan je idd zelf voorkomen. Bedankt voor je feedback man, stel ik zeer op prijs Blijb

Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 februari 2012 20:04:14(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

kroon  
#13 Gepost : donderdag 23 februari 2012 19:16:52(UTC)
kroon

30 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
onderhoud is toch wel degelijk nodig!
smeren van de as doe ik toch echt 4x per jaar bij mijn navigator!
is bij de vorige eigenaar uitgebrand omdat de as vastliep!!!!
en heb vandaag mn nanotec binnen gekregen zit gewoon tuutje op en bus vet bijLike
dus iedere x voor het varen ff smeren is mischien niet nodig maardoe het gewoon.
wat kost een busje vet en wat kost een nieuwe as en spannings regelaar en de schade aan de boot!
van het weekend gaan we beginnen met voeren op een nieuw water
s kijken hoe het nieuwe speeltje het doet
steel niet de overheid dult geen concurentie

gr paul
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (4)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.