CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Jullie hebben hem waarschijnlijk al gezien op de site, maar ben wel benieuwd naar jullie mening over deze rig. Ik ben hier zelf erg over te spreken en heb er vorig seizoen al een x aantal mooie vissen mee gevangen, de mushroom rig: Lees hier het artikel op de siteErwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Ga hem zeker proberen!! Zag hem op de nieuwe Korda dvd en ben benieuwd hoe hij het doet! |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Ik ga hem zeker testen op mijn helder water stek! |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Ziet er goed uit. Denk dat het onderwater ook erg goed beweegt. Ik heb alleen moeite met de hair die er aan de zijkant uitloopt. Het mooiste is als dit onder de boilie zou zijn
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Nielsz schreef:Ziet er goed uit. Denk dat het onderwater ook erg goed beweegt. Ik heb alleen moeite met de hair die er aan de zijkant uitloopt. Het mooiste is als dit onder de boilie zou zijn Dit is juist één van de voordelen van deze rig Niels. Hierdoor wordt het oog van je haak omhoog getrokken waardoor je punt naar benen wijst. Zo zal hij sneller haken. Ben jij bang dat een karper je hair zou opmerken?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.