Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 3
|
Hallo,
Ik ben Patrick 31 jaar en woon in het Westland.
Ik vis zo vaak als mogelijk en geniet van kleine en grote vissen. Ik heb me aangemeld om te stemmen tegen de plannen van Delfland en hoop met mijn stem een klein steentje bij te dragen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Heel goed Patrick. Dat hopen wij ook. Hoe meer stemmen hoe beter!
Verder wens ik je heel veel plezier op CarpFeeling, en dat we maar veel van je mogen leren!
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Allereerst welkom op Carpfeeling Patrick. Goed dat je hebt gestemd voor deze belangrijke zaak!
Mvg Tim,
|
|
|
|
|
Dank je wel, ik hoop ook veel te leren van de gebruikers op dit forum. Ik heb even rond gekeken op de site en het ziet er geweldig uit!!!!! Dus dat gaat helemaal goed komen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Welkom Patrick, veel plezier hier op het forum en goed dat je gestemd hebt! |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
welkom op Carpfeeling Patrick. waar woon je in het westland? Ik woon er namelijk ook........... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Welkom Patrick!! Nog een westlander erbij whahaha.. Ik woon er namelijk ook Waar woon je precies?? Groetjesss Tim |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Welkom Patrick, veel plezier op deze mooie boeiende site |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
welkom patrick,en fijn dat je gestemd hebt. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Ja ja en weer een lid, gezellig!
Welkom en veel plezier hier!
Edwin. |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
|
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
Ik woon in de Poeluk voor de westlanders
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Wormoz schreef:Hallo,
Ik ben Patrick 31 jaar en woon in het Westland.
Ik vis zo vaak als mogelijk en geniet van kleine en grote vissen. Ik heb me aangemeld om te stemmen tegen de plannen van Delfland en hoop met mijn stem een klein steentje bij te dragen.
wormoz, leuk dat je op het forum te vinden bent, wat ik nog leuker vind is dat je zegt "ik geniet van kleine en grote vissen" daar kunnen een hoop mensen wat van leren. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
in Poeldijk....................... ikke woon in het carnavalsdorp van de EF-Emmers Of te wel Monster Bewerkt door de gebruiker donderdag 18 februari 2010 10:01:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-2-2010(UTC) Berichten: 58
|
Welkom Patrick, veel plezier hier en bedankt voor het stemmen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
En hier spreekt 's Gravenzande Patrick! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Welkom Patrick! Veel plezier hier(drillen)
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.