CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Visserijwetswijziging vertraagd
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Visserijwetswijziging vertraagdShare | maandag, 06 februari 2012
De eerder aangekondigde Visserijwetswijzigingen zijn vertraagd. In plaats van dat de visserijreglementen zoals was gepland per 1 maart 2012 veranderen, heeft het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie medegedeeld dat het beoogd moment van inwerkingtreding mei 2012 is geworden.
Het voorstel tot wijziging van de Visserijwet is nog in behandeling bij het ministerie, zodat de streefdatum van 1 maart niet wordt gehaald.
De verruiming van de mogelijkheden voor de sportvisser – onder meer afschaffen van de gesloten tijd voor de worm, verruiming nachtvismogelijkheden en gericht vissen op de meerval – laat dus nog even op zich wachten. Zodra hier meer nieuws over is te melden, lees je dit op onze website en in Hét Visblad.
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
wat een geouwehoer zeg voor een paar handtekeningen. mijn meervalseizoen zal er niet minder om worden d d |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
diesel schreef:mijn meervalseizoen zal er niet minder om worden d d Wat gaaf, waar ga je naar toe? Zolang er ijs ligt maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Helemaal mee eens diesel zo moeilijk is het toch niet om het voor 1 maart teregelen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Erwin schreef:diesel schreef:mijn meervalseizoen zal er niet minder om worden d d Wat gaaf, waar ga je naar toe? Zolang er ijs ligt maakt het natuurlijk niet zo heel veel uit. De maas en de maasplassen . zodra de watertemperatuur weer wat gaat stijgen liggen we hier heerlijk te dobberen vooral de manier van vissen is erg leuk. kijk maar eens op youtube en zoek op kwakhoutvissen d d zo lang er ijs ligt,vis ik op de wii b d d (of snoeken op snelstromend water} Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 20:25:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Visserijwetswijziging vertraagd
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.