30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Haha, dappere Delkims Jowan! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
d d dan rijst toch weer de volgende vraag..... d d heeft hij de vrouwelijke versie's? |
groet erik |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
diesel schreef:d d dan rijst toch weer de volgende vraag..... d d heeft hij de vrouwelijke versie's? Ben dan wel heel benieuwd wat voor een identety sticker er op die delkims van jowan zit d |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
The secret is out now! Mag graag gebruik maken van wordplay <=0 She Blows my mind Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 februari 2012 23:32:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Jowan schreef:The secret is out now! Mag graag gebruik maken van wordplay <=0 She Blows my mind Jowan heb je ook de Blow bobbins er onder hangen dan d |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Maak helaas geen gebruik van HO bobbings, wel van blow back and sit relax rigs Mag van tijd tot tijd gebruik maken van de KD (kieteldoos) d Het is altijd een verrassing welke dame mij mag bezoeken. Maar goed soms is het geven & nemen keeps the spirit up Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 11:37:50(UTC)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
vergeet niet dat een rat ongedierte is, ik moet ze niet, dus van mij mogen ze alle ratten ruimen. behalve die van frank.
|
|
|
|
|
Gijs van de Groep schreef:vergeet niet dat een rat ongedierte is dat is wat jij ervan maakt en vertel dat aan diegene die ratten als huisdier hebben Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 16:36:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Gijs van de Groep schreef:vergeet niet dat een rat ongedierte is, ik moet ze niet, dus van mij mogen ze alle ratten ruimen. behalve die van frank. De rat denkt hetzelfde van de mens, en dan heeft tie toch echt een punt hoor. Van de mens kan je niet zeggen dat die een functie heeft in de natuur, behalve m leegzuigen en kapotmaken toch.. PS: wat is het criterium om iets "onkruid" te noemen?;-) Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 februari 2012 20:49:02(UTC)
|
|
|
|
|
ik dacht al: hier zal ik wel commentaar op krijgen maar zo denk ik er over. ik snap het dat niet iedereen het hier mee eens is. ieder zijn mening.
|
|
|
|
|
Sommige hier hebben ratten wel hoog aangeschreven staan, zijn er hier ook rattenvissers op het forum? (geintje)
|
|
|
|
|
Volgens mij gaat het er over uit dat jij je begeeft in de natuur en daar respect voor moet kunnen brengen Beesten afmaken doe je omdat je er op een of andere manier bang voor bent,een grote bedreiging. ...............maar die ratten kiezen er niet voor dat "de "karpervissers met heel hun hebben en houen op het door "hun"geclaimde stukje natuur gaan zitten. Die ratten kiezen er niet voor dat veel karpervissers hun rotzooi achterlaten... En dat zijn nou net de mensen die geen respect voor de natuur op kunnen brengen... maar zoals je al zegt....ieder zijn mening en dit is mijn mening leven,en laten leven Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 februari 2012 17:44:48(UTC)
groet erik |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-1-2012(UTC) Berichten: 85
|
ja thimon ratten dood maken doen we niet gewoon 5 rauwe fricadellen in stukjes 200 meter verder op neer gooien . deze stikken voor die beesten als een malle toch heb ik liever een rat om de tent dan een vos zoals in mijn laatste sessie. maar ja ze zijn banger voor jou dan jij voor hun
|
WEET JE WAT HET IS ?? HET IS MEER WATER ALS VIS!!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
haha zeg jij maar niks martijn. jij maakt ze zelf net zo hard dood... heb al vaker gezegd. let op jezelf en zeg geen dingen over een ander. een eindje verderop voer neer gooien is ook het beste. (vind ik) Bewerkt door de gebruiker maandag 13 februari 2012 12:50:44(UTC)
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
hahaha ja dat klopt thimon. als ongedierte bestrijder moet je wel eens he hahaha |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
hahahaha ja! daar heb je helemaal gelijk in. een maatje als ratten vanger, hoe mooi is dat b we moeten maar snel weer gaan vissen , of niet dan ? |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
thimonneke
dat zowiezo hopelijk is die vos met vakantie hahahah maar daar hebben we op de nieuwe camping geen last meer van alleen die ratjes. de eerste rat die mijn tent molt mol ik hahaha |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
die ratten zijn niet mijn beste vriendjes. als ze erlkaar tegen komen in het riet klinkt er een angstaanjagend gegil of het water. dat is niet zo erg maar minder leuk is het als het zelfde voor doet zo'n 5 meter voor je tent in het rietXD maar ik ben het eens met iedereen hier, gewoon geen troep en/of eten laten slingeren en dan komt het egt wel goed hoor |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.