40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
ik heb er zondag een halve kilo van gekocht. maar nu vroeg ik me af hoeveel je moet gebruiken op 1 kilo droge mix.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
|
heey tim,
bedankt. precies wat ik zocht. maar nog ff een vraagje, er stond dat het in de koelkast het best bewaard kon worden. maar is het in de kelder ofzo ook goed. of is dat al te warm.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hoi floris,
De kelder ook prima. als het maar koel bewaard wordt wat nu met dit weer geen probleem moet zijn. De koelkast gaat namelijk wel aardig meuren van dit spulletje
|
|
|
|
|
haha ja. en denk niet dat mn moeder daar heel blij van word. thx voor de info tim.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-10-2010(UTC) Berichten: 59
|
heykes Van belachan kan je nooit te veel gebruiken daar het een volledig natuurlijk product is!! Ikzelf gebruik zeer vaak belachan zeker in de winter vind ik het een prachtig product om te gebruiken! Maar vaak gebruik het product dan wel in combinatie met de boosted belachan range can cc moore. Ook maak ik een stickmix aan van de belachan wat echt wel een leuke presentatie geeft dan!! Ik zouw zeggen doe je voordeel ermee het product is echt op een serieuze opmars bezig!! Vriendelijke groeten cc moore consultant Michel Bewerkt door de gebruiker maandag 6 februari 2012 22:23:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.