CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Jouw eigen knikker
»
Iemand ervaring met de Powerroller van bosveldbouw.nl
5 ponder Lid sinds: 4-4-2011(UTC) Berichten: 24
|
Hallo iedereen ik sta op punt om de powerroller aan te schafen !! maar de prijs is maar 350euro ? daarmee wil ik vraagen of het wel kwaliteit is ? of dat er iemand ervaring heeft ? want je vind bijna niks van info. Mvg Gregory nutjee heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Wij draaien met deze machine onze boilies prima apparaat! Let op groot verbruik zou ik voor beter gaan (meer capaciteit). Je mix moet goed draaibaar zijn niet plakken, mix heeft de neiging blijven plakken op de rollers. Weet niet of dit algemeen geld? Zorg altijd dat je accu voldoende is opgeladen, (wil je buiten netstroom werken). Tip wil je lekker door kunnen draaien maak gebruik van netstroom, niets is erger wanneer je laatse kilos mix niet kan worden gedraaid. Helaas zijn wij hier achter gekomen. De laatste kilo's gerold op rolplanken, gelukkig heeft mijn maat deze niet weggedaan Bekende heeft hem voor 200 of 300,- gekocht op de beurs in assen weet dit niet meer zeker? (erg lang geleden). Let op koop je 2e hands kijk altijd moter & of rollers kunnen versleten zijn. Gezien onze verbruik een prima machine zou hem je zeker aanraaden PS: Grootverbruik wordt verstaan 50+ kilo or meer! Live in action!
Bewerkt door de gebruiker maandag 6 februari 2012 11:52:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Quote:mix heeft de neiging blijven plakken op de rollers Ik deed altijd ff beetje olie op keukenpapier en smeerde daar de plank mee in voor aanvang. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Zeker een goed apparaat! Alleen voor deze prijs krijg je rollers van 1 enkele diameter. Als je 3 verschillende diameters erbij wilt hebben kost het je al gauw 595 Euri! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Voorzichtig met olie op de rollen. De worst wordt dan soms niet meer tussen de rollen getrokken.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Voorzichtig met olie op de rollen. De worst wordt dan soms niet meer tussen de rollen getrokken. Een beetje inderdaad Ruud, ik deed het met de flavour, |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Voorzichtig met olie op de rollen. De worst wordt dan soms niet meer tussen de rollen getrokken. Da's met meer dingen hehehehehe |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Ruud Gosselink schreef:Voorzichtig met olie op de rollen. De worst wordt dan soms niet meer tussen de rollen getrokken. Da's met meer dingen hehehehehe Hehehehehe |
|
|
|
|
Humor van de dag d
|
|
|
|
|
Jowan schreef:Wij draaien met deze machine onze boilies prima apparaat! Let op groot verbruik zou ik voor beter gaan (meer capaciteit). Je mix moet goed draaibaar zijn niet plakken, mix heeft de neiging blijven plakken op de rollers. Weet niet of dit algemeen geld? Zorg altijd dat je accu voldoende is opgeladen, (wil je buiten netstroom werken). Tip wil je lekker door kunnen draaien maak gebruik van netstroom, niets is erger wanneer je laatse kilos mix niet kan worden gedraaid. Helaas zijn wij hier achter gekomen. De laatste kilo's gerold op rolplanken, gelukkig heeft mijn maat deze niet weggedaan Bekende heeft hem voor 200 of 300,- gekocht op de beurs in assen weet dit niet meer zeker? (erg lang geleden). Let op koop je 2e hands kijk altijd moter & of rollers kunnen versleten zijn. Gezien onze verbruik een prima machine zou hem je zeker aanraaden PS: Grootverbruik wordt verstaan 50+ kilo or meer! Live in action!
Heel erg bedankt Jowan !! ja het is meestal toch maar tot 10kilo te draaien en maximum tot 25kilo Mvg Gregory
|
|
|
|
|
Jowan schreef: Heey ik wist niet dat het met batterij was? en kan je ook de batterij uit hallen en gwn op 220v laten draaien ? Mvg gregory
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Een maat van mij had deze ook, volgens hem had de machine wel wat moeite met grovere mixen i.d.d. met het pakken van de worst. Maar, goeie mix, juiste diameter, dan komt het helemaal goed!
|
|
|
|
|
@nutjee Graag gedaan Antwoord op jouw vraag helaas is niet mogelijk, accu moet opgeladen zijn, niet voor niets dat in het filmpje de stekker in het stopcantact zit
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik heb er zelf ook 1 gehad draaide goed moet wel hem goed afstellen ivm opname worsten Nu is die veranderd met alu rol en daar heb ik geen ervaring mee maar benader Leon zelf eens Hier een aangepaste versie
Bewerkt door de gebruiker dinsdag 7 februari 2012 18:56:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Jouw eigen knikker
»
Iemand ervaring met de Powerroller van bosveldbouw.nl
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.