40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Zometeen van half 1 tot 6 nog ff proberen.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
Bedankjes: 1 keer
|
ja ja na weken aan het water te zitten , begon er wat te knagen aan mij .Wat deed ik verkeerd mijn rig ,aas, plaats. ik wist het niet .maar kwam zot .gisterenavond na het voetbal wou ik nog eens proberen te vissen , had alles thuis al voorbereid . dus na voetbal werp ik in en bleef aan het water te zitten . na lang wachten besluit ik weer in te laden met weeral de gedachte weer niets in het net beland . en dan eindelijk het gefluit van mijn engelbewaarder , jaja mijn eerste dril van 2012 zalig . en daarna nog een mooie schub van 9,7kg in mijn net ,daarna volgde nog een vreugdekreet en een dikke glimlach . man man wat ben ik blij .Greetz rein Bewerkt door de gebruiker woensdag 29 februari 2012 10:53:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven reinout heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
Dat straal je wel uit ook op de foto Reinout...klasse man....leuke foto!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Van vrijdag op zaterdag een nachtje pakken En nu gaan er 2 vrouwtjes mee
Me freezers zijn al aan het drogen straks in een emmer met wat vissaus van een klant waar wij containers lossen Man wat stinkt dat spul |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@reinout Prachtig gezicht euforisch van adrenaline d Gefeliciteerd met de vangst b @Ron van Houtum Probeer boterzuur heeft een aangenaam geurtje Succes man Bewerkt door de gebruiker woensdag 29 februari 2012 11:40:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ja dat klopt
Die vissaus bevat 77% anjovis en 20% zout en nog wat smaak makrrs |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Morgen ochtend proberen met Wouterbeyer en nog een andere maat |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
Succes gewenst kerel hier liggen ze ook lekker te weken |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Gister gevoerd, vandaag gevist, 2 keer meerkoet.
|
|
|
|
|
da's een koetzooi hahahaha |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-11-2011(UTC) Berichten: 98
|
Henk bedankt voor de foto,s. En voor de gezelligheid onder het genot van een bak koffie aan de waterkant. Jammer genoeg bij die ene spiegel gebleven.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 132 Bedankjes: 3 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Vandaag van 12:00 tot 17:00 gevist helaas niks gevangen.Wel wat geks meegemaakt toen ik de hengel binnen wilde halen voelde ik een vis het bleek een snoek te zijn die alleen de hair met boilie in zijn bek had!!!! ik viste met een slappe lijn en pakte dus de hengel gewoon uit de rodpod en toen zat hij er al aan.Hij klapte er dus niet op met binnen draaien.Maar zat er gewoon al aan erg vaag!! Toen ik hem wilde scheppen liet hij los. vrijdag maar weer eens proberen:-)
|
|
|
|
|
@Ron van Houtum Zijn de boilies toevallig Martin SB Instant 8
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Koet kezien van jou, Ron.
|
|
|
|
|
Jowan schreef:@Ron van Houtum Zijn de boilies toevallig Martin SB Instant 8 Zelfdraai Jowan een scopex green zing bolleke |
|
|
|
|
Lijken sterk op de Martin SB Instant 8. Zelfde kleur en structuur op het oog b Bewerkt door de gebruiker woensdag 29 februari 2012 19:54:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
rutger hinrichs schreef:Henk bedankt voor de foto,s. En voor de gezelligheid onder het genot van een bak koffie aan de waterkant. Jammer genoeg bij die ene spiegel gebleven. Graag gedaan pik, bedankt voor de koffie. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Jowan schreef:Lijken sterk op de Martin SB Instant 8. Zelfde kleur en structuur op het oog b is niet moeilijk he beetje van dit en van dat is een schraal bolleke net als die van MSB |
|
|
|
|
Goed bezig Zeg altijd less is more b
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
vandaag helaas een blankje. morgen weer proberen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.