20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Aangezien een iPhone of PDA niet meer weg te denken is, zou het een enorme toevoeging zijn als er een mobiele versie van de site en het forum komt. Deze is minder zwaar in te laden, waardoor het dus sneller werkt. Dit kun je mooi combineren met het uploaden van foto's via je mobiel. Dit kun je dan doen door ze naar een bepaald mail adres te sturen, waarna ze automatisch in je eigen album terecht komen. Deze functie heeft Hyves bijvoorbeeld ook. Elke forumgebruiker krijgt een eigen mailadres naar waar hij zijn of haar foto's kan sturen. Het systeem achter de schermen zorgt er dan voor dat deze automatisch in het persoonlijke album terechtkomen of in een speciaal daarvoor aangemaakt topic. Idee? Ik ga het in elk geval wel proberen te implementeren binnen de vangstensite die ik nog ga maken. |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Goed idee Julien! Het klopt dat mobiel internet niet meer weg te denken is en dit zal ook alleen maar meer worden. We gaan dit jaar een hoop serieuze verbeteringen toepassen op CarpFeeling na aanleiding van conclusies en feedback. Dit is zeker iets wat we na deze verbeterpunten kunnen toepassen!
Thx voor de tip!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Op mijn telefoon, de Samsung Omnia II Quwerty is de website en het forum uitstekend!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Op mijn HTC touch pro II ook.. Alles perfect te zien en te bekijken! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
zou wel goed zijn dat iedereen dat dan op den duur op zijn telefoon kan bekijken |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat kan al Henk
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.