30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
goeiedag weet iemand mischien waar je informatie kunt vind over visreizen naar america mvg ronald |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Nou dan zal ik daar ff kijken.Heeft iemand hier nog ervaring met vissen op karper in america of canada? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
|
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
|
okay bedankt frank en fo11 |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-2-2012(UTC) Berichten: 1
|
Bedankt nog voor het plaatsen van de link Frank; Hierbij nog een lekker wegdroom plaatje,
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-4-2012(UTC) Berichten: 81
Bedankjes: 4 keer
|
Iemand ervaring met karpervissen op de white river in Amerika ,Arkansas ?
toevallig iemand die ook nen boillieboer weet zijn in de states , want van hier alles meepakken is wa kostelijk :-)
mvg
sven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: SvenK Iemand ervaring met karpervissen op de white river in Amerika ,Arkansas ?
toevallig iemand die ook nen boillieboer weet zijn in de states , want van hier alles meepakken is wa kostelijk :-)
mvg
sven
Hmmm...plan je een dagsessie? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Sven, denk dat de meeste karpers in Amerika nog geen boilie zijn tegengekomen in hun leven. Niet te moeilijk doen en vol gas met mais
|
|
|
|
|
Thnx frank zal ik zeker proberen vis er al een paar jaar ze ma nog nooit op karper, vooral op roofvis (de white river passeert in mijn broer zijn tuin ), maar dit jaar heb ik een deel van mijn materiaal ginder gekregen en zou eens met boillies willen proberen , alleen boillies opsturen kost enorm duur qua gewicht (200 euro voor 5 kilo ) En als ik nen basspro shop binnen ga en vraag achter info over karper vissen in de states lachen ze mij vierkantig uit heb ondertussen ene gevonden dat dynamite baits kan leveren van ginder ik zit er 5 weken dus kan het erop wagen. grtz Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 april 2014 10:04:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Als je er toch 5 weken zit zou je ze ook zelf kunnen maken Het enige wat je dan van hier mee moet nemen is een boiliespuit en een rolplankje |
|
|
|
|
had er zelf ook al aan gedacht , maar om ginder alle melen te gaan vinden , begin ik niet aan . En zelf alles van hier meepakken is terug te kostelijk voor wat het is grtz
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
zit daar wel karper ? Ik kan alleen maar info vinden over roofvis. Hierbij een plaatje van een locale redneck met een brook trout bertkamp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
het zit er vol met karper , alleen er wordt ni op gevist omwille van dat ze dat niet kunnen opeten Daarmee dat je ook bijna geen info over vindt daar omtrent, veel engelsen gaan al naar daar voor onze vriend de karper grtz
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Eerst geschreven door: bertkamp zit daar wel karper ? Ik kan alleen maar info vinden over roofvis. Hierbij een plaatje van een locale redneck met een brook trout Amerikanen kennen idd alleen maar roofvis maar effe corrigeren die vis op de foto is een ' hang out brook trout ' |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
|
hehe had het zelf nog ni direct gemerkt
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
SvenK: in Karper magazine nr 77 van april/mei 2013 staat een mooie reportage over karperen in Amerika, Texas is Amerika toch?, ze hebben het meer bepaald over de "buffalo" karpers, er staan enkel foto's van machtige schubben in dat verhaal. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
maar heb je wel begrepen dat je ook met Frolic kan vissen ?
|
|
|
|
|
jaja zo snugger ben ik wel ;-) thx whitey : ik zal eens kijken of ik hem terug vind , dank hiervoor Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 april 2014 14:51:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.