5 ponder Lid sinds: 23-1-2012(UTC) Berichten: 23
|
Hallo Ik heb de voerboot van skarp de s60. Ik heb er problemen mee. Na 15 minuten te varen zijn de accus al leeg en vaart de boot nog maar langzaam. Hij stuurt niet goed en dropt soms niet goed. Hij is pas een paar maanden oud en pas 10 sessies mee gevist. Weet iemand hier mischien meer over?? Mvg, Bram Reijnen |
Iedere karper is er een! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
BramR schreef:Hallo Ik heb de voerboot van skarp de s60. Ik heb er problemen mee. Na 15 minuten te varen zijn de accus al leeg en vaart de boot nog maar langzaam. Hij stuurt niet goed en dropt soms niet goed. Hij is pas een paar maanden oud en pas 10 sessies mee gevist. Weet iemand hier mischien meer over?? Mvg, Bram Reijnen Terug brengen waar je hem vandaan hebt. als hij pas een paar maanden oud is zit er dus nog ruimschoots GARANTIE op. De winkel waar je hem hebt gekocht is de enige die dit voor je op kan lossen..... |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
terug gaan naar je winkelier en je accu 's worden vergoed door yaris verwacht ik en nieuwe laders vragen je hebt je accu's kapot geladen daardoor kiept je boot niet goed meer.
dat kapot laden kan uiteraard aan je zelf liggen maar vaker ligt het aan de laders bekend probleem
succes ermee.
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-1-2012(UTC) Berichten: 85
|
hey hallo
ik heb de zelfde boot heb dit nog niet meegemaakt maar inderdaat slappe accu's en vergeet niet je boot los te zetten tijdens het laden deze bouwt namelijk knalgas op mvg martijn |
WEET JE WAT HET IS ?? HET IS MEER WATER ALS VIS!!!! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
martijncarp schreef: en vergeet niet je boot los te zetten tijdens het laden deze bouwt namelijk knalgas op mvg martijn
vind het nog steeds een vreemd verhaal dat dit alleen bij de skarpboten opgaat.... |
groet erik |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
geldt ook voor alle boten alleen de meeste pak je de accu er al uit om m te laden of moet je een kap loszetten |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
heb je hem misschien eens helemaal leeg gevaren ? ben je in het bezit van een multimeter ? als hij opgeladen is en hij zit nog onder de 12 V dan kan je wel eens een cel stukgemaakt hebben door : of te leeg te varen of slecht op te laden
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.