30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik zoek nog een mooi setje stokken puur en alleen voor de dril. gooien doe ik met deze stokken niet. en moeten wel 2.75 of 3 lb zijn. |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Dit wil ik ook wel eens weten inderdaad. Maarreuh waarom drilstokken van 2,75 of 3 lbs? Ik heb nu 2,75 lbs, puur om zwaar lood en pva zakjes weg te kunnen zetten. Had dat niet gehoeven, had ik allang lichtere stokken gehaald. Zelf hoop ik op de beurs eens Sonik Sk3 hengels of the force (welke range is het nog maar) hengels vast te kunnen houden. In het duurdere segment hoor ik vaak Armalites genoemd worden i.c.m. de term drilstokken, maar heb er zelf geen ervaring mee.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zeg ik, fox euromasters b Wil je iets meer pit de Xray
|
|
|
|
|
zijn voor frankrijk! daar heb ik ook de kans meerval en steur te vangen . heb nu een set matrix groene blank super stokken maar wil 3 de zelfde. en daar een derde bij vinden is vrij moeilijk. en heb zelf nog 2 stokken van the force ook mooie actie maar daar is te veel op bezuinigd slechte zachte lak,reelhouder vind ik niet super dus vandaar zoek ik wat anders |
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
Erwin schreef:Zeg ik, fox euromasters b zeg ik ook..
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
kroon schreef:zijn voor frankrijk! daar heb ik ook de kans meerval en steur te vangen . waarom koop je dan geen meervalhengels..... geen elke karperhengel kan tegen de kracht van een grote meerval..... of je moet anderhalf uur drillen en elke hoek van de vijver zien leuk vinden.. |
groet erik |
|
|
|
|
meerval en steur zijn bijvangst op die wateren en heb ook al zitten denken om een 2e hands set te kopen. en die op nieuw af te laten bouwen of zelf te doen |
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Afhankelijk van wat het budget is, maar zelf vind ik de sportex FBC 12ft 2,75 waanzinnige hengels om mee te drillen en werpen Ze zijn alleen wat aan de hoge prijs. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Spro Strategy the Experience (de rode blank) superdun en drillen waanzinnig. Dikke vis mee gevangen, maar ook een kleinere is leuke sport. Alleen tweedehands, want wordt niet meer gemaakt. Het is wel even wennen dat de reelhouder in de rubbers gemonteerd zit, waardoor ze als het ware veren.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Erwin schreef:Zeg ik, fox euromasters b Wil je iets meer pit de Xray . Zie er toevallig net drie te koop staan: 3 x Fox Euromaster (rode blank) 12ft 2.75-3.00lbs ALS NIEUW! http://link.marktplaats.nl/522881507Maar € 300 is naar mijn idee idioot veel. VOor die prijs zou ik 100% zeker willen dat er i.i.g. geval een foto van het onderste gedeelte van het kurkgedeelte bij stond. Niet voor niets wordt daar zelden een (goede) foto van gemaakt .. ;-) Bewerkt door de gebruiker maandag 23 januari 2012 21:31:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
had ze ook al gezien maar moeten wel alle 3 of 4 hetzelfde zijn. |
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Wat ik zelf fijne hengels vind om mee te drillen zijn sportex hengels. Gebruik zelf carp 2,5lb en daar durf ik een meerval/steur wel mee te vangen. En FBC en classics zijn ook heerlijke dril hengels. En zou niet zwaarder gaan dan 2,75 lb, 3 lb meestal weer een stukje stugger.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
kroon schreef:had ze ook al gezien maar moeten wel alle 3 of 4 hetzelfde zijn. Die van 2,75 kom je in de loop van de tijd zeker nog wel aan. Die van 2,5 zie je het meest. Die van 3.0 zelden.
|
|
|
|
|
heb al veel verschillen gevoeld tussen 2,75 en 3lb heb stokken van 3vastgehad die lichter waren als de 2,75
weet1 van jullie ook toevallig op welke blank de x ray gemaakt is |
gr paul |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-12-2010(UTC) Berichten: 78
|
wat dacht je van deze hengels: century armalite mk3? Als je deze op de kop kan tikken, moet je het niet laten
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
helemaal mee eens kenny. kep ze nu 1.5 jaar en wil niks meer anders een waar genot. grtn sander
|
|
|
|
|
en free spirit tamer is dat wat |
gr paul |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
kroon schreef:meerval en steur zijn bijvangst op die wateren
je kunt er natuurlijk ook met 1 hengel gericht op vissen. en meervalhengels hoeven niet duur te zijn he. prima stokje. http://roven.nl/shop/Mee...ssic-Wels-2,7-meter.aspxzeemolen erop en gaan met die banaan. |
groet erik |
|
|
|
|
diesel
ik hoef ze niet te vangen maar had in maart al 3 steuren en in augustes ook weer 1 en had er in maart 1 op mn 2,5lb stok maar ken je vertellen dat dat geen pretje is
|
gr paul |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.