CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
2e Trailer Pilaar & Hofman ... DVD Pionieren in de Alpen The Movie
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 7-2-2011(UTC) Berichten: 5
|
Bonjour heren, Voor degene die het leuk vinden, hierbij de tweede trailer van de DVD die Mark en ik hebben gemaakt. De DVD duurt bijna anderhalf uur en zit vol met mooie avonturen in de bekende stijl. We verkopen de DVD op de KSN stand op Carp Zwolle. De prijs is Eur. 15,- Mocht je hem eerder willen hebben óf niet op Carp Zwolle aanwezig zijn dan kun je ook een mailtje sturen naar [email protected] ! Je krijgt dan een instructiemailtje terug hoe je hem kan bestellen. Grtz. Michiel Pilaar
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Pfieuwww daar kan ik ook 2 krates pils voor halen in de reclame....
Haha nee denk dat ik m nog wel even meeneem uit Zwolle... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, ik neem ook even een kijkje. Heb er van Piel al zoveel over gehoord. Ik moet nou wel kijken
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Het lijkt me ook een leuke film ik vind de filmpjes die ze op youtube zetten al top |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
hopelijk staat die dril van die Belg erook op in zn bootje waarbij die vis er uiteindelijk nog afrolt ook..wat een scene is dat zeg..geweldig.....
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
karpermars schreef:hopelijk staat die dril van die Belg erook op in zn bootje waarbij die vis er uiteindelijk nog afrolt ook..wat een scene is dat zeg..geweldig..... Die scene was echt geweldig die belg had echt pech. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
karpermars schreef:hopelijk staat die dril van die Belg erook op in zn bootje waarbij die vis er uiteindelijk nog afrolt ook..wat een scene is dat zeg..geweldig..... Jooow lag zo wat onder de tafel van het lachen..Die is echt geweldig! |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ben vooral benieuwd naar de nieuwe beelden. We zullen zien
|
|
|
|
|
Ik ga de film vam dit weekend bekijken. We zullen er een review over schrijven. Weten jullie of hij de moeite waard is
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
ooooh je hebt m al binnen erwin. ben wel jaloers.
|
|
|
|
|
Nee, nog niet. Waarschijnlijk zaterdag.
|
|
|
|
|
okay, ben wel benieuwd wat je er van vind.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
@erwin ik denk dat hij zeker de moeite waard is, tenminste als k de filmpjes op youtube zie zit eigenlijk alles erin, humor, mooie vissen, leuke muziek en verder ook mooie beelden
|
|
|
|
|
Ik hoorde van Piel dat we er ook een mogen weggeven aan omze bezoekers. Een leuke prijsvraag misschien?
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Ik hoorde van Piel dat we er ook een mogen weggeven aan omze bezoekers. Een leuke prijsvraag misschien? Jahah dat zou super zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
altijd leuk toch....lijkt mij in ieder geval een hele leuke DVD
|
|
|
|
|
Ik heb hem binnen hoor! Ga hem vanavond bekijken en er zal volgende week een review verschijnen. De symphatieke Zeeuw heeft een extra dvd meegestuurd die we dan ook gaan verloten!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
voor iedereen die niet kan wachten je kan de dvd ook zelf bestellen bij pilaar. stuur een mail of via facebook maak geld over en hij stuurt de dvd naar je op.
of je wacht uiteraard tot zwolle. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
oeps staat ook in de laatste sec van de trailer...... |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
Morgen een review op de home van CF
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
2e Trailer Pilaar & Hofman ... DVD Pionieren in de Alpen The Movie
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.