CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
inschrijven voor de Topcompetitie Karpervissen...
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Zo heb een vraag of hier mensen van het forum zich voor deze wedstrijd hebben ingeschreven..... Ik heb thuis ook de papieren liggen,maar ben nog flink aan het twijfelen ivm de kosten die deze wedstrijd met zich mee brengt.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
He steef,
Hier hetzelfde alles ligt klaar incl pasfoto's maar twijfel idd ook nog.
Maar we hebben nog een paar dagen voor het binnen moet zijn er wordt toch geloot dus vroeg of laat inschrijven het blijft een kwestie van gelukkig loten denk ik. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik ken een koppel wat zich heeft ingeschreven, het is inderdaad veel geld. Dit zal voor veel mensen de dooslag geven om het w.s. niet te doen. Misschien wat sponsoren gaan zoeken, |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ik heb eens zitten bedenken wat de kosten allemaal zijn. Moet vrij regelen op mijn werk en van mijn vrouwtje, oppas regelen,vervoer+benzine, voer+aas, spullen, materiaal, onderkomen, enz... Dan kom je op een aardig totaalbedrag. heb er gehad over met mijn vrouwtje, die zei als je dat graag wilt doen mag je. maar ze schrok ook van al die kosten die het met zich mee brengt ga van dat geld veel liever een paar weekenden naar Frankrijk... tevens weet je nog steeds niet wanneer de wedstrijden zijn en waar, is een groot probleem met me werk om op het laatste moment nog vrij te vragen... heb het formulier ingevuld thuis liggen, maar nog niet opgestuurd. Ik had hun nog gemaild met de vraag of ik als crewlid van de KCN een inschrijving mag doen waarbij de teamgenoot onbekend is dat mijn vismaat later erbij komt... Maar heb nog niks gehoord of dat mag... zoals het er nu uit ziet, doe ik niet mee |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Karpervissen algemeen
»
inschrijven voor de Topcompetitie Karpervissen...
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.