logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
carpfigter  
#1 Gepost : donderdag 19 januari 2012 11:57:52(UTC)
carpfigter

35 ponder

steeds meer en op verschillende plaatsen in de wereld word er een vreemd geluid waargenomen , toen ik het geluid voor het eerst hoorde op een you tube filmpje spookte er direct het idee door mijn hoofd , stel dat je zo helemaal alleen aan het hengelen bent en dit hoord midden in de nacht of tijdens een rustige sessie , ik denk dat ik niet op mijn gemak zou zitten hoor , maar na dit op verschillende youtube kanalen gezien te hebben en gezien te hebben dat het over gans de wereld zowat voorkomt vraag ik me wel af wat zo een herrie kan veroorzaken zonder je iets ziet ??
grtzz

http://www.youtube.com/watch?v=XjQcEP_Y72o
if you pay peanuts you catch monckey's ................
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : donderdag 19 januari 2012 12:24:10(UTC)
Mister X

50 ponder

Dit is het geluid van moeder natuur haar aderen zijn leeg gepompt. 2011 was een ramp
jaar m.b.t natuurverschijnselen. Benieuwd wat de mensheid nog meer kan verwachten Geschokt
Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
Don't Bleed the earth dry!.jpg
carpfigter  
#3 Gepost : donderdag 19 januari 2012 12:30:25(UTC)
carpfigter

35 ponder

Jowan schreef:
Dit is het geluid van moeder natuur haar aderen zijn leeg gepompt. 2011 was een ramp
jaar m.b.t natuurverschijnselen. Benieuwd wat de mensheid nog meer kan verwachten Geschokt

ge moet maar es via you tube zoeken naar ( strange noise around the world ) nie normaal meer , eerlijk gezegd vraag ik me ook af wat we nog gaan meemaken hoor tegen de natuur kunnen we niks beginnen das ondertussen al bewezen vorig jaar met de natuurrampen die er geweest zijn , je zou denken dat de dino's terug komen als je dat geluid hoord haha stel je voor man onzichtbare dino's lol

Bewerkt door de gebruiker donderdag 19 januari 2012 12:31:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Erwin  
#4 Gepost : donderdag 19 januari 2012 12:43:35(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Wel even schrikken als je alleen aan het water zit!Verdrietig
Mister X  
#5 Gepost : donderdag 19 januari 2012 13:17:45(UTC)
Mister X

50 ponder

Misschien verklaard dit het een en ander? Waar zijn we toch mee bezig Teleurgesteld

Bewerkt door de gebruiker donderdag 19 januari 2012 13:44:11(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Patrick Wolters  
#6 Gepost : donderdag 19 januari 2012 15:00:16(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Enige wat ik hoor is een hoop gekraak wat waarschijnlijk wordt veroorzaakt door de microfoon van de camera.
En heb het idee dat hij in de rug een drukke weg heeft.
Mvg patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
snowmanfisher  
#7 Gepost : donderdag 19 januari 2012 15:02:28(UTC)
snowmanfisher

20 ponder

Dan moet je toch evene het hele filmpje afluisteren hahahaLike
Henk Haarlem  
#8 Gepost : donderdag 19 januari 2012 15:22:24(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Jowan schreef:
Misschien verklaard dit het een en ander? Waar zijn we toch mee bezig Teleurgesteld

Hier moest ik ook aan denken, want op veel filmpie's zie je hoog spanning kabel. dat in combinatie met antenne opstelling van HAARP.
Er is een complot van de elite die bijna klaar is met de NWO.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 19 januari 2012 15:50:31(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Patrick Wolters  
#9 Gepost : vrijdag 20 januari 2012 10:27:09(UTC)
Patrick Wolters

35 ponder

Bedankjes: 3 keer
Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
Heb nog eens goed geluisterd op de diverse filmpjes.
En moet zeggen dat het inderdaad wel een vreemd geluid is.
Maar ja zeg maar zo als we gaan dan gaan we met ze allen!!!!haha
Mvg Patrick
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop.
karphunter  
#10 Gepost : vrijdag 20 januari 2012 16:39:30(UTC)
karphunter

30 ponder

gezzelig als je snachts zit te vissen ergens afgelegen Breede lach
Rik.L.  
#11 Gepost : vrijdag 20 januari 2012 17:44:45(UTC)
Rik.L.

5 ponder

Vind die complottheorie nogal ver gezocht eerlijk gezegd, van hetzelfde kaliber als het chemtrails verhaal. Wat betreft dat geluid, zulke filmpjes kan iedereen maken er is geen enkel bewijs voor de echtheid ervan. Zou me drukker maken over het gespuis dat zich 's nachts ophoud in sommige natuurgebieden als je lekker aan het vissen bent..Knipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 20 januari 2012 17:47:47(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jasperbuth  
#12 Gepost : vrijdag 20 januari 2012 18:12:38(UTC)
Jasperbuth

30 ponder

Ieder zijn eigen mening, maar ik geloof echt zulk soort verhalen niet!
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
Jorden  
#13 Gepost : vrijdag 20 januari 2012 18:38:01(UTC)
Jorden

45 ponder

Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
Haha, lol. Maar geloof me, als er zoiets echt zou geweest zijn, had het al lang het nieuws gehaald Knipoog
Me...myself...and my rods!
carpfigter  
#14 Gepost : vrijdag 20 januari 2012 21:10:11(UTC)
carpfigter

35 ponder

Jorden schreef:
Haha, lol. Maar geloof me, als er zoiets echt zou geweest zijn, had het al lang het nieuws gehaald Knipoog
moet je es goed rondkijken op you tube staan verschillende filmpjes van nieuwsuitzendingen hier omtrent , maar zoals gewoonlijk word in de benelux alles in de doofpot gestopt , ik geloof ook wel dat dit echt is ,grtzz
Jorden  
#15 Gepost : vrijdag 20 januari 2012 22:17:41(UTC)
Jorden

45 ponder

Heb er me eens in verdiept en eens rondgekeken en gezocht. Nu, na een deel filmpje's te kijken en het geluid eens goed te analyseert te hebben, komt er steeds een metaal-achtig geluid naar boven.

En natuurlijk word er veel voor de mensheid verzwegen, maar als dit moest verzwegen worden, was het al lang verwijderd van YouTube of enig andere media site. FBI, Interpol, Belgische/Nederlandse staatsveiligheid controleren 24/24 informatie op het internet naar stukken die "verzwegen" moeten worden, of naar illegale handels.

Youtube kan men (nog) niet verwijderen, maar men heeft wel recht om filmpjes van Youtube zélf te verwijderen. Als dit echt was, en moest het verzwegen worden, dan was het al lang allemaal verwijderd geweest.

Maar, aangezien 2012 is gestart, zullen er wel meer van dit soort filmpjes opduiken om mensen schrik aan te jagen. Met sociale media is een hoax zoals deze rap verspreid.

Moest er een ramp aankomen, of het einde van de wereld, dan kan je er toch niks aan doen. Ga je dood, dan is dat zo. Uiteindelijk stellen wij als mensen niets voor tegen natuurgeweld Knipoog

Henk Haarlem  
#16 Gepost : vrijdag 20 januari 2012 22:55:00(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
@ Jorden
iets verzwijgen Cq niets zeggen wil niet zeggen dat het niet bestaat, ingrijpen betekend bekennen.
http://www.wijwordenwakk...ontent.asp?m=M6&l=NL
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Lodewijk  
#17 Gepost : zaterdag 21 januari 2012 01:27:19(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
we gaan er allemaal aan!! Euforisch
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Jorden  
#18 Gepost : zaterdag 21 januari 2012 01:59:21(UTC)
Jorden

45 ponder

Nu ja, we weten niet hoe de overheid er zal op reageren moest het over iets échts gaan.

Wat we trouwens horen op het filmpje is een fenomeen dat zich vaker voordoet. Forest sounds ofzoiets. Gebeurt alleen in gebieden met grote bossen voor. Wat je kan nagaan in al de filmpjes. De filmpjes waar dit in de stad voorvalt ofzo, zijn fake Knipoog

Mistery solved ;p
Mister X  
#19 Gepost : zaterdag 21 januari 2012 11:57:13(UTC)
Mister X

50 ponder

NON Believers: Bekijk het filmpje ondervermeld. Wij klooien met moeder natuur terwijl
de mensheid alle bescherming kan gebruiken! 2012 een jaar waar solar activiteiten erg
gaat toe nemen! Effect tijdens solar flares op de aarde haar ozonlaag zijn bounce's &
bounce's (afhankelijk van solar activity). Resulteert in geluid geconcentreerd op dat
moment waar ook op aarde. Verklaart het geluid maar niet de intensiteit, de ozonlaag
is ernstig verzwakt door de jaren (natuurlijk & gevolg mensheid). Effect wat HAARP op
de aarde & haar bewonders (gedaan heeft of gaat doen), i.c.m versnelling natuurlijke
(rampen) en door mens geproduceerde broeikasgassen. Verklaard hoop shit in the world Teleurgesteld

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 januari 2012 12:00:37(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jorden  
#20 Gepost : zaterdag 21 januari 2012 12:37:26(UTC)
Jorden

45 ponder

Uploaded: 2008
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.