15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooie overzichtelijke bak water...je verkoopt onderdelen niet los?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Prachtige set Ray. Kan me voorstellen dat je er niet graag afstand van doet. Succes bij de verkoop.
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Prachtige set Ray. Kan me voorstellen dat je er niet graag afstand van doet. Succes bij de verkoop. Bedankt Erwin, Lijkt een beetje, maar kost een berg zo'n kleine beetje schade. Machtig duur plastic
|
|
|
|
|
Karperrazzi schreef:Mooie overzichtelijke bak water...je verkoopt onderdelen niet los? Nee, in eerste instantie geen losse verkoop. Het DrDepth voorbeeld is een of ander water in Oostenrijk, via Google.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Klinkt misschien stom kan je niet gewoon doorrijden of is de schade zo erg dat de kap niet meer dicht kan? Geloof mij krijg je spijt van! Rijden genoeg auto blikken op de weg met veel meer schade als jou. Wanneer het niet anders is jammer wil het even zeggen Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 januari 2012 11:32:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-12-2011(UTC) Berichten: 130
|
Inderdaad Jowan, heb je volledig gelijk in. Zo'n prachtige set dat je hebt, en dat weg willen doen voor een auto te laten repareren (indien die nog deftig zijn functie doet, zo ik dit niet doen). Is mijn mening ofc ...
Grtz
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jowan schreef:Klinkt misschien stom kan je niet gewoon doorrijden of is de schade zo erg dat de kap niet meer dicht kan? Geloof mij krijg je spijt van! Rijden genoeg auto blikken op de weg met veel meer schade als jou. Wanneer het niet anders is jammer wil het even zeggen Ik denk dat de schade aanzienlijk is zo te zien, die kap staat lelijk gekruld, dit gaat niet door keuring en word een aanhouder. Wat een pech Ray. Wel een mooie boot zonde dat die daar door weg moet. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
De set is tm zaterdag gereserveerd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.