20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Net nog even bij het trefpunt geweest en heb nieuws. Vrijdag patat met een hamburger voor 6,50 euro Zaterdag nasi + saté en een gebakken eitje voor 10 euro. Zondag patat met een broodje bal voor 7,50 euro. Dus zelf koken hoeft niet😄 Hier komt ook nog een donatie voor cliniclowns van Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 juni 2012 21:12:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Lange armpies gekregen van alles van de zolder naar beneden dragen pffff *stretcher *slaapzak *Garlic RR *Tuna baits *wine hemp/tijgernuts *Dips/pop-ups en andere shit *Oval *Kookstel *Benzine *Hernia tent *Onthaakmat *Voerboot accu's *andere meuk Bier en vreetgerei morgen Bench en Faith voer en voerbakken Bewerkt door de gebruiker donderdag 7 juni 2012 22:30:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
En morgen krijg je die weer van op het dijkje tillen |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
OK Ron. Ik kan meteen even checken wat ik thuis kan laten. In ieder geval de electromotor, want mijn accu is dood en de nieuwe krijg ik volgende week pas. Gelukkig hebben we hem niet echt nodig. De onthaakmat hoeven we niet dubbel. Blijft nog genoeg over. Gelukkig kan ik de auto tegen de schuur aanzetten en de boel naar binnen schuiven.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
miss extra bier ruud??? die ron kan dr wat van hoor!! ( v hensbergen ook trouwens ) hehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Wie nodigde ons vorig jaar uit om een biertje te komen pakken? Maar moesten wel ons eigen bier meenemen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:miss extra bier ruud??? die ron kan dr wat van hoor!! ( v hensbergen ook trouwens ) hehe Ik drink geen bier, dus dat moet ie zelf meenemen. Goed dat ik nog even kijk, was bijna mijn bacardi vergeten. Ik ben niet bang van een beetje regen, maar wat er nu allemaal naar beneden komt, verschrikkelijk. Auto inpakken en wegwezen, we zien wel.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Succes allemaal! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zo. Marco en ik zitten. Hengels lagen nog geen 5 minuten in het water toen we al een eerste fluiter kregen. Helaas verspeelden we hem...... De kleine kamikaze piloot schoot het riet in...
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Zo. Marco en ik zitten. Hengels lagen nog geen 5 minuten in het water toen we al een eerste fluiter kregen. Helaas verspeelden we hem...... De kleine kamikaze piloot schoot het riet in... Dat beloofd wat! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hé Erwin wel een beetje winderig hè!! |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kanonnen!!! Baal dat ik mijn matrasvlieger niet bij mij heb...
|
|
|
|
|
Hoe staat het met de vangsten mannen? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Wanneer ik zo hier en daar de berichten hoor is het erg jammer dat je de vis verspeeld hebt Erwin. Was zeker een top 5 geweest? Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gezien de rest van de vangsten had dat gekund.
Complimenten aan de organisatie. Alles wat te regelen was, was ook prima geregeld.
|
|
|
|
|
Mensen bedankt voor de gezelligheid. aankomende week zal het complete verslag verschijnen op de site |
|
|
|
|
|
Ik ben benieuwd. Ik heb een erg leuk weekend gehad. Was allemaal weer top geregeld.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.