20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Vandaar dat we naar 300 meter uit elkaar gaan. Dan heb je evengoed nog de ruimte. Morgen eind van de middag/begin avond gaan we aan de gang met de bermmaaier en het riet en gaan de aankondiging borden de grond in bij de 3 toegangswegen. En dan is het alleen nog donderdag de toilet bordjes neerzetten en vrijdag ochtend de stekken. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 1 juni 2012 17:46:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
ik zie het al dik voor elkaar Raymon b
|
|
|
|
|
Vandaag even 4,5 uur met de bermmaaier in de weer geweest Im de stekken een beetje riet vrij te maken. Elke stek heeft zo'n 2,3-3 meter ruimte voor de hengels en de tenten geven geen probleem. Maar de 31 stekken liggen klaar Bewerkt door de gebruiker zondag 3 juni 2012 00:21:23(UTC)
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
gelukkig geen hooikoorts ray |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
stek 24-26 ergens volgens mij |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:gelukkig geen hooikoorts ray Mijn maatje wel dus da wordt niezen hahaha |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
Daar zijn toch pilletjes voor? |
|
|
|
|
|
Raymon Reterink schreef:Daar zijn toch pilletjes voor? Ja maar bij hem helpt dat niet altijd even goed |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Heb maar een trolley aangeschaft voor catch Til mijn eigen een hernia aan al die ingeslagen koeken eieren en bier |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ron..... kun je de auto niet gewoon achter de tent kwijt..?
|
|
|
|
|
SSSSTTTTTTTTTT weet mijn vriendin niet whahahaha |
|
|
|
|
Erwin schreef:Ron..... kun je de auto niet gewoon achter de tent kwijt..? Waarschijnlijk wel Erwin maar denk dat Ron gewoon even ze nieuwe trolly wou showen!! Mooi ding Ron b Mvg Patrick |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Mooi Ron, kan je mijn mijn koelkast achter de tent zetten, blijven je eitjes lekker koel.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
@Ron handig ding joh kun je mooi iemand bier mee laten halen!!
|
|
|
|
|
Van Alles wat onze horeca man verkoopt het weekend gaat nog een donatie naar CliniClowns. En hij is nog met menutjes bezig en zal speciale prijzen hanteren voor bijvoorbeeld een 6pack gekoelde blikkies bier. Ik weet alleen nog niet hoe dat vorm gaat krijgen. Maar de auto staat zo´n 10/15 meter van je tent af |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Raymon???????????? Je kent de vorm van een sixpack toch wel?
Dat van die menuutjes klinkt goed. Makkelijker dan zelf koken.
Voor 10 meter hoeft de kruiwagen niet mee.
|
|
|
|
|
Net weer een rondje gereden en moet zeggen dat er ondanks dat het water niet breed is er toch wel een aantal erg mooie stekken tussen zitten. b |
|
|
|
|
Kijk het is de weg over en dan zit de dijk er al Op de dijk je tenten en het riet is zo'n 2,5-3 meter weggehaald langs de waterkant. Dus transportwagen is echt een overbodig ding dit weekend. Onze horeca man heeft volgens mij 500 blikken bier ingeslagen. Klinkt als veel maar 62 man 40 uur aan de waterkant. En hij komt rond 23-24uur nog even langs voor de gegadigde met koude drankjes. Bewerkt door de gebruiker zondag 3 juni 2012 22:21:52(UTC)
|
|
|
|
|
d d d was ook alleen maar om een beetje te porren hoop dat ze ook zo goed bijten aankomend weekend als nu d d trolley gekocht voor €60,- en maar een paar keer gebruikt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Anders gaat Ron ook meelopen met zijn nieuwe karretje! Even extra geld ophalen...
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.