20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Klopt mijn gevoel dat er minder topics geopend worden de laatste tijd? vroeg mij af of dit ook bijgehouden wordt per maand door de beheerders?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Ik had juist het tegenovergesteld idee. Misschien minder topics, maar wel meer reakties |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Je zou Erwin eens een PM kunnen sturen! die heeft alle facts! Verder is de winterperiode altijd een tijd van uitersten. allereerst zijn er de mensen die niet meer vissen en daarom ook minder bezig zijn met de hobby en karpersites minder bezoeken. aan de andere kant heb je de verslaafde cracks, waaronder ik, die toch bij wilt blijven van al het karpernieuws en juist veel op internet zit.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Het is wel een lekkere verslaving Tim . Maar ik denk dat je wel gelijk heb dat in de winter minder mensen actief zijn op forums. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 58
|
Winter? Waar? Kijk eens naar buiten. Heerlijk visweer BTW ik weet wat je bedoelt
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
zo ben ik ook een van die karperfreaks die tot 12 uur aan de pc zitten gekluisterd totdat er weer een nieuw verslag komt en dat terwijl ik pas een half jaar doe karpervissen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Martin Aerow schreef:Winter? Waar? Kijk eens naar buiten. Heerlijk visweer BTW ik weet wat je bedoelt hahah ja idd, wan weer dat in januari. ik heb ook niet echt het gevoel dat er minder word gepost. vooral de reacties zijn meer. |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik denk dat er minder gepost word omdat er te veel dubbele onderwerpen zijn, zelfde reactie's en dat soort dingen nog meer......
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Martin Aerow schreef:Winter? Waar? Kijk eens naar buiten. Heerlijk visweer BTW ik weet wat je bedoelt Van het weekend gaat het weer jammer genoeg vriezen. Van mij hoef de winter niet meer tekomen Laat het maar voorjaar worden . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klop Tim, ik weet alle facts Er wordt meer gepost de afgelopen maand. Niet veel meer maar het loopt gestaagd op. Dit komt ook door de toename van bezoekers. Momenteel zit het forum op een gemiddelde van 63 posts per dag. Dat was een maand geleden 61. Het loopt dus op. Ik denk dat het minder lijkt omdat er veel in actieve topics wordt gereageerd. Hierdoor zie je nog wel eens wat reacties over het hoofd. Gr. Erwin
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.