20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
hallo, wij zijn op zoek naar iemand die ,een keer een filmpje willen komen tijden een van onze sessie ,
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
doe hetzelfde als mij, neem een statief mee |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Waar moet het plaatsvinden |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Lodewijk schreef:wat schuift dat hehe Lodewijk spielberg jij ben teduur . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
griend schreef:Lodewijk schreef:wat schuift dat hehe Lodewijk spielberg jij ben teduur . hahaha lol d |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Moet er door de filmer karper meegebracht worden?
Zoals gezegd neem een statief mee |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Als je een prof wilt... www.flinq.nlFilmt ook voor vistv etc.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
forumgangers,
Gertjan is een knul van ongeveer 16 jaar, soms loopt hij wat hard van stapel. hou hier aub rekening mee |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
ik ben 19.en ik zoek immand die dit voor mij wild doen op vrijwliggen basis,
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
gerjan schreef:ik ben 19.en ik zoek immand die dit voor mij wild doen op vrijwliggen basis,
mischien helpt het als je verteld waar je vandaan komt(en waar het dus moet gebeuren) en wat je verwachtingen precies zijn. |
groet erik |
|
|
|
|
ik kom uit wehl,bij doetinchem
en wil gewoon een aantal filmpje hebben als ik aan het vissen ben |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Je hebt een team van 4 man en vast ook nog wel een paar vriendjes. Vast wel iemand met een filmcamera. Lijkt me dus niet zo moeilijk . Waarom de vraag aan iemand op het forum, als ik vragen mag?
en trouwens als je wat meer serieuze reacties wil, ga dan even wat meer zeggen dan 10 woorden. Dus vertel wat het plan is. Moet iemand zelf bedenken wat er gefilmd moet worden? Moet hij een hele nacht blijven? Worden er dingen gefilmd die gepresenteerd worden? Zijn er materialen? Waar wordt het beeldmateriaal voor gebruikt?
Iets meer info. Niet dat ik uit groningen die kant op kom, maar op die manier krijg je wat meer serieuze reacties (denk ik) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-2-2011(UTC) Berichten: 113
|
Ger jan doe net als mij neem een statief en zet deze goed regt neer
of neem een vis maat die wil filmen moet je natuurlijk zelf wel een camera hebben
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Moet er door de filmer karper meegebracht worden? << das nou een goeie! Zoals gezegd neem een statief mee |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Ja ja ik weet dat het al gezegd was beste man
ik ken Gerjan al een poosje maar om daar helemaal heen te gaan om te vissen en filmen met hem is mij wat te ver weg om even voor een paar uur heen en weer te moeten vliegen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ron van Houtum schreef: Moet er door de filmer karper meegebracht worden? << das nou een goeie! <<<<<<ik bedoelde dat dit een goeie was!
Zoals gezegd neem een statief mee |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Ik denk het wel veel sterfte in waar hij woont
ik heb wel een stukje film gezien van gerjan met een Japanse kooi karper niet echt een grote vis maar wat wil je dan in dat kleine watertje waar hun dit op nemen
ik snap de nut er ook niet egt van in van filmen op een kien watertje
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.