50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Deze Franse schub ving ik in de laatste nacht, na dat ze de hele week in de paai waren! Johan Krenger heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-12-2011(UTC) Berichten: 130
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
12.5 kilo? |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 18-11-2011(UTC) Berichten: 53
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
josvanpinxteren schreef:17 kilo ??? Hoop niet dat we dezelfde discussie krijgen als bij de graskarper, maar Jos heeft het goed!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Hij zal wel gewoon heel breed zijn. Op foto's is het sowieso vaak niet altijd goed te zien hoeveel hij/zij weegt. Daarom is het ook zo'n leuk spel! Iedereen heeft wel eens zijn twijfels. Deze vis kan heel goed 34 pond zijn hoor. Ligt ook altijd een beetje aan de manier van fotograferen. Mooie vis, dat wel! |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik weeg mijn vissen nooit, ik laat altijd iemand hier winnen die kort te voor nog iets aardigs over / tegen me zei. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
ik kijk naar de vis en handenstand en dan lijkt het me toch een beste vandaar de 17 kilo
maar goed ik zal ff zoeken naar een geschikte foto |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 18-11-2011(UTC) Berichten: 53
|
Haha die graskarper... Ik ga zondag weer op dat water zitten en als ik hem vang zal ik een goede duidelijke foto maken!! Word vervolgd..
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.