CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo allemaal
Na de release van CarpMaps 2 zijn wij erg benieuwd naar jullie prachtige creaties. Heb jij een aantal wateren uitgetekend, en wil jij dit met ons delen plaats ze dan in dit topic.
Ook voor vragen over de nieuwe CarpMaps kun je hier terecht.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
hmzz ik weet niet waar het aan licht maar af en toe reageert het progamma niet en die functie om bomen te plaatsen, vind het jammer dat je die niet een stukje in het water kan plaatsen. en 1 boom was eigelijk voldoende geweest. verder vind ik het weer een vooruit gang! als die niet te vaak aangeeft dat ie niet reageerd. |
|
|
|
|
|
ik zal morgen eens een water plaatsen. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Davey Remmig schreef:hmzz ik weet niet waar het aan licht maar af en toe reageert het progamma niet en die functie om bomen te plaatsen, vind het jammer dat je die niet een stukje in het water kan plaatsen. en 1 boom was eringeneigelijk voldoende geweest. verder vind ik het weer een vooruit gang! als die niet te vaak aangeeft dat ie niet reageerd. Hier ook last van een bugje. Kan ik enkel het programma opnieuw opstarten en alle niet opgeslagen veranderingen ben je dan kwijt Voor de rest een topprograma. |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Als jullie een idee hebben hoe we het probleem kunnen simuleren dan horen we het graag. Ik heb het probleem proberen na te bootsen, maar lukt me niet. Al is het maar een idee, zoals ik heb een hoop er op staan, ik doe actie 1 en dan 2 en loopt hij wel eens vast kan ons al verder helpen.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
edwin schreef:Als jullie een idee hebben hoe we het probleem kunnen simuleren dan horen we het graag. Ik heb het probleem proberen na te bootsen, maar lukt me niet. Al is het maar een idee, zoals ik heb een hoop er op staan, ik doe actie 1 en dan 2 en loopt hij wel eens vast kan ons al verder helpen. Heb het een aantal keer gehad toen ik een talud in wou tekenen en vervolgens weer verwijderde vervolgens liep het programma vast en moest ik afsluiten en opnieuw opstarten. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Net even een beetje geprobeerd, maar geen problemen hier. ziet er leuk uit en verrekte handig voor een redelijk goede indicatie voor het vastleggen van gegevens voor je viswater.
Top jongens! |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-12-2010(UTC) Berichten: 49
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ook vind het eigenlijk jammer dat je taluds alleen in het water kunt tekenen, ik trek die namelijk graag over van googlearth. want naar mijn ervaring kloppen dat vaak precies zoals in het echt. maar als je eerst water tekent dan kun de taluds vaak niet meer zien in overtrek modus. en dat van die bomen is idd jammer. maar verder vind ik het een erg mooi hulp middel en ik ben er erg blij mee
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Johnny, een tip voor je talud is dat je tijdelijk de plaatjes optie uitzet en de kleur van je water op groen of zo zet. Dit kan je doen via het menu overige-->instellingen.
ps: de single boom optie komt er aan in de eerste volgende bugfix release
|
|
|
|
|
Goed werk Edwin |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He team notendop. Mooie kart man goed bezig! Bedankt voor jullie feedback! Zo kunnen we het programma nog beter maken. Gr. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
Erwin schreef:Ook voor vragen over de nieuwe CarpMaps kun je hier terecht.
M.v.g. Erwin oke, mischien een domme vraag maar wat is in godsnaam CarpMaps? |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bedankt edwin! dit lijkt me een tof programma! ik ga hem zodadelijk downloaden. |
|
|
|
|
|
ik heb hem gedownload! geweldig! mijn complimenten cf crew. |
|
|
|
|
|
Zojuist hebben we minor upgrade op de server gezet voor CarpMaps 2. Zodra je Carpmaps opstart zal hij vragen of dat hij de bugfix voor je moet installeren. De volgende twee zaken zijn aangepast:
1. Undo functie bevatten een bug als je een taluud aan het tekenen was 2. Je kan nu ook een enkele boom tekenen vanuit het markeer menu, zodat je eventueel beter een speciale boom ed. kan aanduiden op je water.
Veel plezier met deze update
|
|
|
|
|
goed bezig . tot nu to werkt alles nog steeds naar behoren en heb me water opnieuw gemaak, en de oude verwijderd. thnx voor de upgrade Edwin, ben erg blij met die enkele boom zo had ik het in gedachte ! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 januari 2012 22:37:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
hier ben ik blij mee! ik vond het al jammer dat je niet 1 boom kan teken. goed bezig! |
|
|
|
|
|
En....Zijn er nog mensen die de afgelopen tijd bezig zijn geweest met het tekenen van kaarten?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.