40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Is er iemand die een boilie plank 10 of 12 mm heeft liggen. En deze voor een leuk bedrag wil verkopen.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ben je zeker dat je je daaraan wil wagen? het is echt gekkenwerk om 10mm boilies te rollen hoor |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Whaha is dat zo erg dan. Voor kleine beaatl je gwn veel ste veel. 13 in de winkel. Voor.een kilo
|
|
|
|
|
das wel waar maar als je een handmatige boiliespuit hebt is het echt afzien om dat deeg door zon kleine tuit te persen gardner verkoopt hiervoor wel een handige roltafel dacht ik, waar je de achterkant van de boilieplank kan gebruiken om worsten van te rollen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Okay bedankt. Ik ga dr ns naar kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
okay. 8 mm is ook wel goed denk. maar ik snap je niet helemaal hoe kan je hier nou worsten mee maken.
|
|
|
|
|
aan de ene kant zitten er groeven zoals bij een andere boilieplank, langs de andere kant zitten 2 randjes van +-8mm hoog waaronder je je boiliedeeg moet leggen en door de randjes worden er worsten van 8mm gerold |
|
|
|
|
Okay. Bedankt. Ik ga dr maar ns ff naar opzoek. Ben nu wel benieuwd geraakt.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.