30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik wens jullie allen, een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuw jaar! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@jasperbuth jij ook een fijne jaarwisseling.
en aan alle leden van CF een fijne jaarwisseling dat al jullie dromen maar mogen uitkomen. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Aan iedereen hier op het CarpFeeling forum wens ik een gezond, voorspoedig en visrijk 2012 toe
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Allemaal een goed en vooral heeel visrijk jaar.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Iedereen een vissig en crisisvrij 2012! |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Alle CF leden fijne jaarwisseling en een gezond en visrijk 2012. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-11-2010(UTC) Berichten: 29
|
Alle CF leden en crew plus de medevissers hier op deze site een goede jaarwisseling en een goed uiteinde.. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Fijne eindejaarswissel en laat die biggen maar komen in 2012.
Ik heb in ieder geval een sessie waar ik meer dan naar uitkijk.
Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Aan allen hier een gezellige oudjaars viering en een gezonde nieuwjaar begin. Mogen we allen een geweldig karper jaar krijgen. Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
De vooruitzichten zijn goed. Oudejaar met oude vrienden en mijn vrouw rijdt terug, volgende week eerste nacht van 2012 gepland.
Voor iedereen de beste wensen en vooral een gezond 2012 gewenst met veel mooie avonturen, zowel aan het water als thuis.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
iedereen de beste wensen en kijk uit voor je vingers met vuurwerk! |
groet erik |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
Laten we met het nieuwe jaar de lat zo hoog leggen Dat we er vlot onderdoor kunnen!
De beste wensen allemaal, Groetjes edwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Fijne jaarwisseling allen! Geniet ervan en op een mooi jaar! Mijn uitzicht voor de aankomende nacht haha Afbeelding...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ook van mijn kant wens ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling. Kijk uit met vuurwerk want je hebt je vingers hard nodig! Gr. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Wens allen die dit lezen Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Aan iedereen een gelukkig nieuwjaar met veel , en natuurlijk een goede gezondheid en een flinke portie geluk!!! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
Fijne jaarwisseling allen! en een gezond 2012! Mvg Ger
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Wens iedereen een fijne jaarwisseling,,oudjaarsnacht en een gezond,gelukkig en goed 2012..... Tevens wens ik iedereen gillende piepers en een goede vangst in 2012.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
iedereen de beste wenzen en een goede vangst gewenst voor 2012.
(denk erom dat je met alle 10 je vingers en beide ogen het nieuwe jaar in gaat) |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Aan iedereen de beste wensen, goede gezondheid en een super visseizoen gewenst!! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.