CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Amiaud carp'o rvs g2 curved buzzerbar.
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Amiaud carp'o rvs g2 curved buzzerbar.met verlengpoten en extra tafel te bevestiggen op de pod icl draagtas Het g2 concept van Amiaud peche houdt in dat de draagarmen van de (kromme) buzzerbars inklapbaar zijn. Hierdoor is de rodpod makkelijker te transporteren en sneller neer te zetten. nieuwprijs alleen de pod € 575,00 vraagprijs compleet € 400 Bewerkt door de gebruiker zaterdag 17 december 2011 16:25:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ziet er heel strak uit Eric.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Is er echt niemand geintresseerd in deze pot |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Komt omdat het wss een hele smak geld is voor een pod. Maarja, voor kwaliteit betaal je |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Voor deze pot is het toch niet te duur en het is een vraagprijs wil hem ook wel ruilen tegen een solar ww compleet |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Staat die in de weg dan eric, ik zou m niet weg doen als je dr een onzin bod voor krijgt. Vroeg of laat komt er toch wel iemand.
|
|
|
|
|
@ floris, nee hij staat niet in de weg heb opslag ruimte zat , je hebt gelijk . |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-1-2011(UTC) Berichten: 21
|
heb nog een solar ww met draagtas en originele buzzerbars
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
En je vraagprijs er nog voor gekregen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
floriskouters schreef:En je vraagprijs er nog voor gekregen. Dat is niet netjes om te vragen Floris. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Amiaud carp'o rvs g2 curved buzzerbar.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.