40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik heb de solar carp head boddy's en de chuck chain al gekocht. Maar ik vroeg me af welke pieper bevestiging het fijnst vinden.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-8-2011(UTC) Berichten: 65
|
Ik heb solar hangers, topmateriaal...
Ik weet trouwens niet goed wat je bedoelt met pieperbevestiging, maar 'k heb zo'n vermoeden.
Is het zo'n hockey stick die je bedoelt? Ik heb gewoon een plastieke...is goed maar, moest ik jou zijn zou ik zo'n RVS'n nemen.Ik heb trouwens m'n solar hangers gekocht in een setje. Dan betaal je 15 euro voor alles.
Hopelijk ben je er wat mee.
|
|
|
|
|
Ja bedoel denk ik zon hockey stick. Ja ik zat ook al te twijfelen voor zon plastic ding of zon rvs. Ik heb de carp heads. En die kon je niet in zon setje halen. Betaal nu ook ong 15 ps.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik zou in ieder geval voor rvs gaan is in mijn ogen een beter materiaal dan plastic mvg patrick
|
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-8-2011(UTC) Berichten: 65
|
Is idd wel steviger en ook mooier(hoewel dit niet van belang is maar tis mooi meegenomen)
Maar het plasik is ook heel erg stevig hoor, gaat zeker ook niet snel kapot. misschien gaat wel de schroefdraad wat sneller kapot.Je hebt ook een combi van plastic en RVS.
Alle 3 zijn ze goed, kies gewoon wat jij wilt. Daar heb je volgens mij geen raad voor nodig van anderen!
|
|
|
|
|
Heb die pozi boss op het oog. Lijken me ideaal. Maarja wel een beetje moeilijk aan te komen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik gebruik nou al een tijdje de hockey sticks van Korda. Kan niet anders zeggen dan dat ik het ideaal vind! Ik heb meerdere soorten hangers bij mij en het vastzetten en loshalen is in "een wip van een mum gebeurt!"
Naast mooi erg functioneel. Ok, ze zijn wat duurder maar ik vind het de prijs waard.
|
|
|
|
|
Die van korda zijn toch met een magneet. Dat gaat toch noooit passen met plastic of is er nog een verloopje ofzo.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
daar is idd een adaptortje voor te krijgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
yep, en voordeel van de solar is dat het compleet is, dus hockeystick en het magneetje wat je aan de ketting vastmaakt.
die van korda is het een losse hockeystick en de magneetjes gaan alleen per 3 |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He, wat grappig. Die had ik nog niet eerder gezien. Dacht dat Korda de enige was.
|
|
|
|
|
freaky schreef:yep, en voordeel van de solar is dat het compleet is, dus hockeystick en het magneetje wat je aan de ketting vastmaakt.
die van korda is het een losse hockeystick en de magneetjes gaan alleen per 3 Bedankt. Denk dat het deze gaan worden. Is wel ideaal als je ze er ook weer vanaf kan halen. Dat vind ik het mooie bij fox.
|
|
|
|
|
heb ze hoor. ziet er toppie uit. vind alleen jammer dat ze rvs zijn. heb alles zwart alleen die hockey stick niet. mis maar ff een zwarte spuitbus halen.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb ook het maglock systeem |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Gebruik de standaard hockeysticks van solar en twijfel nog om de rvs uitvoering te nemen.
|
|
|
|
|
Heb nu een probleem, mn fox steunen zijn te breed voor de hockeysticks. Iemand hier oplossing voor.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.