45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
|
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
DAM jeugdsentiment, mn eerste karperhengel was een fighter carp 3,30m 2 lb
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Roy Oostindien schreef:DAM jeugdsentiment, mn eerste karperhengel was een fighter carp 3,30m 2 lb Idd jeugdsentiment, ik vis er nu nog mee. Heerlijke stokken vind ik het |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Heb hem nog staan net zoals zn grotere broer de 3,6m. Mijn sportexen hebben aardig dezelfde actie
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Toch zijn er een aantal leuke producten terug te vinden in de catalogus. Ook op het gebied van kleding/tassen.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Erwin schreef:Toch zijn er een aantal leuke producten terug te vinden in de catalogus. Ook op het gebied van kleding/tassen. en niet te vergeten heeft DAM meestal wel betaalbaar spul |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Davey Remmig schreef:Erwin schreef:Toch zijn er een aantal leuke producten terug te vinden in de catalogus. Ook op het gebied van kleding/tassen. en niet te vergeten heeft DAM meestal wel betaalbaar spul Klopt, alleen redelijk weinig verdelers in Nederlands en in België. In Duitsland is het wel veel terug te vinden (wat normaal is, aangezien het een duits merk is) |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Jorden schreef:Davey Remmig schreef:Erwin schreef:Toch zijn er een aantal leuke producten terug te vinden in de catalogus. Ook op het gebied van kleding/tassen. en niet te vergeten heeft DAM meestal wel betaalbaar spul Klopt, alleen redelijk weinig verdelers in Nederlands en in België. In Duitsland is het wel veel terug te vinden (wat normaal is, aangezien het een duits merk is) gewoon via duitsland dan |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.