20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
hallo mijn naam is henk fonken ben 33 jaartjes oud. ik vis zon 15 jaar gericht op onze grote vrienden de karper. sinds januari 2010 ben ik gaan werken als sales manager voor bosche boillies.(www.boscheboillies.nl). ik kan wel zeggen dat voor mij een soort van droom is uit gekomen dat ik van mijn hobby mijn werk heb kunnen maken. het mooie van alles is dat ik regelmatig naar het buitenland moet om daar opzoek te gaan naar nieuwe klanten. wat dan vaak ook gepaard gaat met het vissen op hun betaal/prive water,dus eigenlijk 2 vliegen in een klap. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom Henk!
Wij kennen elkaar natuurlijk al, van een leuke actie die we hier hebben gehouden. Leuk dat je je even voorstelt. Heel gaaf dat je van je hobby je beroep hebt gemaakt. Ik denk dat veel mensen hier daarvan dromen!
Veel plezier op CarpFeeling en ik hoop dat ik een hoop van je kan leren!
Erwin
|
|
|
|
|
he erwin ,
das inderdaad waar,we hebben ooit eens een actie gedaan samen wie weet in de toekomst wat er nog staat te wachten,
en ik hoop hier op dit forum een gezellige tijd te mogen beleven en hoop dat we veel van elkaar kunnen leren. wij hebben verschillende fieldtesters in ons team zowel uit nederland als uit belgie ik zal ook hun vragen om lid te worden van deze geweldige site en forum. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Hee Henk! Welkom hier Wie weet tot ooi~t! Groetjes Tim |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom Henk op carpfeeling. leuk dat je je hier hebt aangemeld! krijgen we ook de laatste nieuwtjes te weten uit de BB stal!
gr. Tim,
is BB ook op de beurs te vinden aankomend weekend?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Welkom Henk...... Menige karervisser zal jaloers op je zijn omdat je van je hobby je werk hebt kunnen maken............ ze hebben bij bosche boillies al een paar leuke dingen zoals visvakantie in spanje en de korting actie bij www.karperspullen.nlBewerkt door de gebruiker zaterdag 30 januari 2010 18:15:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom Henk , mooi dat je ook mee doet hier |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Hankie pankie!
Welkom hier, en leuk dat je je hier even voorsteld. Waarschijnlijk komen we nog veel meer van je te weten via het forum.
Nou de Balluh dan maar... |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
Welkom,
en inderdaad erg gaaf dat je van je passie je werk hebt kunnen maken |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
Welkom Henkjust_cuz_1 en dat we maar veel van je mogen leren!
|
|
|
|
|
mensen alvast heel erg bedankt voor jullie leuke spontane reacties. en ik hoop dat we veel van elkaar kunnen leren. het is toch geweldig om met zoveel mensen en op zoveel manieren met de zelfde passie bezig te zijn. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
Welkom Henk en veel plezier op het forum... |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.