5 ponder Lid sinds: 27-6-2011(UTC) Berichten: 27
|
iemand op zoek naar een visje van net geen 39kg... place to be dan. maat van mij heeft gisteren de topvis van daar op zijn topgewicht gevangen. foto's... chek ff facebook dan op abbey lakes!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Heb je het over die vis van Bud? Inderdaad een pracht vis. Trouwens makkelijk wanneer je in Temse woont.... hoef je niet zover weg voor de meeting? Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-6-2011(UTC) Berichten: 27
|
nee heb het over hans zijn ''visje''. maar shoulders is er idd wel twee keer op drie dagen tijd uitgekomen. eerste maal op 37.950kg en 2 dagen later op 36.4kg op een zig rig!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
vinceke schreef:iemand op zoek naar een visje van net geen 39kg... place to be dan. maat van mij heeft gisteren de topvis van daar op zijn topgewicht gevangen. foto's... chek ff facebook dan op abbey lakes! waarom zet je de foto niet gewoon bij je bericht? net zo handig |
groet erik |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-10-2011(UTC) Berichten: 20
|
indd maar shoulders ja.. achja machtig beest!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Wij zijn in 2010 naar Abbey Heron geweest. Deze bak van 27kilo kwam er toen uit bij mijn maatje Edit: Door Tim van Zanten op 06-01-2012 Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 januari 2012 15:44:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
39 kilo? Volgens mij is dat de Grey Lady en die weegt lang niet zo zwaar toch!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
timvanzanten schreef:39 kilo? Volgens mij is dat de Grey Lady en die weegt lang niet zo zwaar toch! Lijkt mij ook niet staat op de site van abbey op topgewicht 59 lbs. Wat overigens nog steeds een hele beste is. Mvg patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
nog een hele beste..... b |
groet erik |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zeker een beste zef maar gerust a fish of a lifetime |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
prachtige vis, ook nog goed in conditie zo te zien! |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-12-2010(UTC) Berichten: 82
|
hallo allemaal
nu het tog over abbey lakes gaat ik ga in mei daar een weekje vissen op atilla lake iemand ervaring daar??
alvast bedankt
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
kan de foto ook hier geplaatst worden ik ben wel benieuwd Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 februari 2012 19:20:18(UTC)
one life live it |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
waus schreef:hallo allemaal
nu het tog over abbey lakes gaat ik ga in mei daar een weekje vissen op atilla lake iemand ervaring daar??
alvast bedankt Vorig jaar geweest naar Atilla, stek 5. Alles gevangen op pineapple pop-up overdag met een zig-rig maar 's-nachts niks gevangen. Achteraf bleek dat de vissen dan maar de bodem trekken. Een voerplek hebben we niet gemaakt. Beetje hennep, gebroken boilies in de voerboot en vangen maar. 17 vissen in 1 weekend dus een geslaagde vis-sessie Hou rekening met wier dus neem een hark mee. Ook een boot is geen overbodige luxe. Veel succes! . Dit jaar gaan we weer naar Abbay en wel op Fox-lake. Iemand nog tips? Greets, Anne Bewerkt door de gebruiker zondag 19 februari 2012 15:36:51(UTC)
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
Sterker nog een boot zou verplicht moeten zijn met al dat wier daarzo. Safty first (ook voor de vis) |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-12-2010(UTC) Berichten: 82
|
bedankt voor de tip anne sorry voor de late reactie maar ben tijdje niet meer online geweest van daar zou er rekening mee houden
greetzz
|
|
|
|
|
waus schreef:bedankt voor de tip anne sorry voor de late reactie maar ben tijdje niet meer online geweest van daar zou er rekening mee houden
greetzz Geen probleem. Ik kijk ook niet elke dag Iemand nog tips voor Fox? We gaan in juni maar kan weinig vinden qua revieuws |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
In juni gaan we daar weer een kijkje nemen en wel op Fox lake. Nu heb ik al veel gelezen over hoe je het beste lever-achtige baits kunt gebruiken enz. maar ik hoop dat iemand van dit forum daar al eens geweest is en mij wat tips&trics kan geven over dat mooie watertje |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Anne
- zoek de gaten in de bodem ( zogenaamde Carp Holes) - Vis met pva bags met daarin je rig tegen het wier - ga opzoek naar schone plaatjes - Abbey vissen zijn nogal gek op The Cell van Mainline. Ik ving ze overigens ook op Bloodworm - maak compacte voerplekjes - een voerboot is overigens wel erg handig daar ook. Wel op sommige boten storing op dieptemeter door electriteitskabels boven water.
suc6!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.