40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ik zie op mp erg veel nash sirens staan. Zouden deze gejat zijn. Ik zie geen rede om piepers van 500+ te kopen en ze naar een paar aamnden weer te verkopen. Bij zon bedrag kijk je het toch wel een paar keee na. Om er zkr van te zijn dat je ze wil.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Tja. Misschien veel impuls aankopen? Ik ga er niet vanuit dat ze allemaal gejat zijn. Wel vreemd ja. Het is een forse investering.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
partijtje opgekocht misschien.... idd wel vreemd |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Aantal bedankjes Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
mij was het ook al op gevallen dat er zoveel tekoop stonden. maar je lees nergens slechte reviews erover. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Is inderdaad verdacht danwel verwonderlijk , de mensen die ik ken met de Nash siren zijn er zeer tevreden over. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ook ik ben dr daar 1 van. Had een setje gekocht nieuw in de winkel. Toen kwam er 1 hier op cf met een advertentie van de oude nash ss buzzer rvs. Heb niet hoeven nadenken en heb mijn piepers na 2 weken weer verkocht!
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
het gaat weer richting kerstmis,dan hebben de mensen weer geld nodig.
|
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Nee ik hoor ook nirt dat ze slecht zijn. En ik heb ze gezien, en vind ze super. Vind alleen het model wat minder. Maar dat zie je wel als je ze koopt. Blijf het maar raar vinden.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Edit; dit is verplaatst van aanbod naar materiaal & techniek in verband on topic blijven. De Spie schreef: het verschil tussen een delkim en een nash, zoals geluid, gevoeligheid,... (heb persoonlijk ook nog geen delkims getest)Ik had delkim nu nash. verschil de delkim heeft tril plaatje de nash rollers, das het grootste verschil. geluid; als je geen delkim's heb gehad dan zal je daar niets in ontdekken. de baterijen delkim heeft 9v, de nash AAA en ontvanger AA bat. maar de delkim heeft batterij klep, de nash moet open geschroefd worden. ik denk persoonlijk dat de nash beter tegen stootje kennen, Kijk ook ff hier naar de testen die gedaan zijn met de sirens. > klik hier voor test filmpjes <Bewerkt door de gebruiker maandag 26 maart 2012 23:16:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Denk dat het geluid veel mensen niet aanspreekt. Volgend mij moet je alles regelen met de afstandsbediening, misschien kunnen gebruikers hier niet aan wennen. Weet wel de piepers kunnen tegen een stootje en zijn waterdicht. Persoonlijk is het niet mijn ding
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
ik vind ze verschrikkelijk. puur om geluid en uiterlijk. ik ben fan van delkim.. ben daar al 3 jaar een groot fan van. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Dat is te merken ja, volgens mij zeg je dat in elk topic dat over delkim, of over beetverklikkers uberhaupt gaat ;-)
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Andre schreef:Dat is te merken ja, volgens mij zeg je dat in elk topic dat over delkim, of over beetverklikkers uberhaupt gaat ;-) hahaha *vind ik leuk* |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik heb delkims gehad Vind dat ze bij terugzakkers slechter reageren dan 1 met wieltje Let wel op normale gevoeligheid
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 91
Bedankjes: 4 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Echt een ramp dat geluid van die nash,als je zo als ik wat ouder bent en bouw doof hoor je die dingen gewoon niet. mijn maat had net zo als ik delkim en we hadden ze lekker op elkaar afgestemt,dus als hij beet had of anders om werden we wakker. maarnu heeft hij die nash gekocht en kan ik lekker blijven door slapen d d
|
|
|
|
|
sjaak de lange schreef:Echt een ramp dat geluid van die nash,als je zo als ik wat ouder bent en bouw doof hoor je die dingen gewoon niet. mijn maat had net zo als ik delkim en we hadden ze lekker op elkaar afgestemt,dus als hij beet had of anders om werden we wakker. maarnu heeft hij die nash gekocht en kan ik lekker blijven door slapen d d @ Sjaak Daar heb ik ook last van, Sjaak bouw doof aan linkeroor plus hoog fluittoon, rechter oor = beter, annyhow ik word toch echt wel wakker. @ iedereen. Maar er zijn voorstanders en tegenstanders, dus als er specifiek om raad word gevraagd over een bepaald merk moeten de voorstanders van dat merk reageren. als er wordt gevraagd wat je beter kan nemen, kunnen we weer elkaars merk afkraken met persoonlijke smaak. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.