20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Wat voor soort boilies kan men het beste gebruiken in combinatie met tijgernoten/hennep??? bv: zoet of kruidig en wat voor geuren, stimulators, soaks etc etc Bewerkt door de gebruiker maandag 28 november 2011 21:04:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ja idd, tijgernootbollen hennepboilies. Ik gebruik altijd wel kleinere diameters als ik particles bijvoer Maar als je tijgernoten voert kun je het ook prima als haakaas gebruiken! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
De tijgernoot bollen van boilieboer zitten vol met hennel en tijgers. En kost ook niet veel.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Jasper ik weet dat je tijgers perfect als haakaas kunt gebruiken en dan zeker in combi met een popup tijgertje . Iemand nog meer tips?? we twijfelen namelijk of we wel voor een tijgernoot/hennep boilies moeten gaan.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Je kan ook voor bijvoorbeeld bloedworm bollen gaan of voor een spicy bol Ik doe dit de laatste tijd veel en vang er redelijk goed op Uiteraard vis ik met mijn eigen merken die ik ook verkoop en in de winkels breng Ik wil daar gewoon eerlijk in zijn |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-10-2009(UTC) Berichten: 256
|
Ik vis meestal net zolang door op de tijgernoten tot dat de aanbeten minder worden. Daarna voer ik nog steeds door met de tijgernoten maar vis er op met een afwijkende boilie of popup. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Ik zou gewoon voor een boilie gaan waar je al genoeg mee hebt gevangen, of het nou een vis,zoete of gekruide boilie is. Je kan wel met een tijgernooit boilies gaan vissen maar die vergelijken ze egt niet met de tijgernoten hoor verre van. Ik gebruikte vaak zalm boilies en dat werkt perfect en ook andere vismeel boilies!
mvg
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Als je een goede tijgerbol hebt zal er ook tijgernoten meel in zitten, dus de zelfde geur en smaak als tijgernoten. Ik lever diverse boilie firma`s dit meel dus ze kunnen echt wel vergeleken worden. Ook de slijm van tijgernoten wordt hierin verwerkt. De tijgernoten meel maken wij ook echt van tijgernoten. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.