20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Het prachtige boek van Terry Hearn, "In pursuit of the largest" nu omgezet in een dubbel dvd. Prachtig om zien. Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
zullen de dvd's eens bekijken |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
het boek vind ik super. Ben wel erg benieuwd naar deze dvd ivm de Engelse visserij en de mooie vissen die er op moeten staan!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
zo als ik effe gezien heb staan er zeker mooie exemplaren op eens kijken wanneer ik tijd heb om te kijken zit ook mooie oude beelden bij |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Heb inmiddels de beelden bekeken. Wat zitten er toch een prachtige oude vissen bij. met name 'Heater the Leather' is echt fantastisch Opvallend is ook hoe goed de vissen worden behandeld. Ze liggen bijna iedere keer op meerdere onthaakmatten en altijd iemand in de buurt om te assisteren als de vis begint te spartelen. Nice! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 november 2011 02:31:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.