CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
Dwaze weken bij Sander's
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
De komende weken kan je je slag slaan bij Sander's. Een groot deel van de aanwezige voorraad gaat weg tegen dumpprijzen. Om teleurstellingen te voorkomen, kan je op werkdagen bellen of een item nog op voorraad is. Dus geen lokkertjes. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Dumpprijzen zal wel meevallen moeten toch ook nog verdienen hahaha
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Gewoon courante handel tot 50% korting. Kijk maar op de site. Zullen genoegen nemen met niets of een klein beetje winst. Hoe en waarom weet ik niet. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hmmm ok Waarom? Ik heb wel een vermoeden |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Hahaha, ik ook. Maar is niet meer dan een vermoeden. Door anderen wordt ook gestunt.
Ik heb een onthaakmat gekocht. Zo goedkoop kom je ze niet meer tegen. |
|
|
|
|
Hehe eindelijk meneer heeft een onthaakmat wink wink |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
DavidT schreef:Hahaha, ik ook. Maar is niet meer dan een vermoeden. Door anderen wordt ook gestunt.
Ik heb een onthaakmat gekocht. Zo goedkoop kom je ze niet meer tegen. Gekocht of gesponsord dumpprijzen is 50% a 75% korting of te wel uitverkoop kom hier algemeen op 30% korting. Wil niet zeggen het is niet goedkoop het is niet nodig groter maken dan het is in werkelijkheid. Dwaze deal het hele assortiment in de uitverkoop, klanten kunnen op deze manier materiaal uitzoeken (klein & groot). Het gebonden zijn aan artikelen weerhoud mensen tot aanschaf. Het zijn algemeen altijd dezelfde producten in de aanbieding, vergelijkbaar met een supermarkt keer op keer weer de zelfde producten (raar)? De reden kunnen jullie zelf wel invullen. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 november 2011 12:55:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Hmmm ok Waarom? Ik heb wel een vermoeden Liquiditeiten nodig? Winst komt later wel (als er nog tijd voor is?)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
Dwaze weken bij Sander's
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.