logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
luuk412  
#21 Gepost : vrijdag 18 november 2011 21:08:59(UTC)
luuk412

25 ponder

@jasper
hier sluit ik me voledig bij aan.
ik koop daar geen rotzooi meer(x2) alleen maar slechte ervaringen mee.
koop ook alleen de betere merken.
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
spodfather  
#22 Gepost : zaterdag 19 november 2011 10:30:32(UTC)
spodfather

20 ponder

X2, daar verspeel je vissen mee!

in tilburg:
- Niets op voorraad

- Slechte service, personeel ligt niet op 1 lijn, en geeft slecht advies.

- bij sommige acties krijg je geen korting als je niets zegt. (folderacties e.d.)

- bij een kortingsdag krijg je 25% korting ja, maar alle Normale kortingen vervallen
Dus als je een verlanglijstje maakt, kan deze zelfs duurder zijn op een kortingsdag
(voorbeeld: oval shelter stond van 150 naar 99 euro afgeprijsd, maar tijdens zon kortingsdag houden ze dus die 150 euro aan en betaal je dus 112,5 voor die shelter)

- Prijzen in de folder verschillend van winkelprijzen.. als je je mond niet opendoet betaal je dus gewoon de volle mep.

- er staan ook X2 boilies tussen de proline emmers (in proline emmers), erg misleidend!
- al het merkspul hangt achter de balie, dus je kunt niet ff lekker zoeken en vergelijken (rondsnuffelen)

- al het goedkopere spul is eigen merk X2: slecht gekopieerde rommel.
slechte kwaliteit, ondoordacht, beginnersmateriaal...

Ik kom er nog geregeld, omdat we niet zoveel hengelsportzaken hebben in de buurt.
Maar ik kijk goed en houd alles goed in de gaten.
Elke keer is het weer nodig om het personeel te overtuigen dat het echt afgeprijsd is.
Ze hebben er redelijk goedkoop en de meeste keus hier in aas, en dat is de grootste reden dat ik er naartoe ga.

Maar ik gun het ze niet, de corruptheid straalt er gewoon vanaf.
Sinds raven en vlemmix samen zijn gegaan is vlemmix echt een business geworden in plaats van een gezellige complete winkel.

just my 2 cents

SF

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 november 2011 10:34:34(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

KarperTeam.nl  
#23 Gepost : zaterdag 19 november 2011 19:37:13(UTC)
KarperTeam.nl

5 ponder

spodfather schreef:
X2, daar verspeel je vissen mee!

in tilburg:
- Niets op voorraad

- Slechte service, personeel ligt niet op 1 lijn, en geeft slecht advies.

- bij sommige acties krijg je geen korting als je niets zegt. (folderacties e.d.)

- bij een kortingsdag krijg je 25% korting ja, maar alle Normale kortingen vervallen
Dus als je een verlanglijstje maakt, kan deze zelfs duurder zijn op een kortingsdag
(voorbeeld: oval shelter stond van 150 naar 99 euro afgeprijsd, maar tijdens zon kortingsdag houden ze dus die 150 euro aan en betaal je dus 112,5 voor die shelter)

- Prijzen in de folder verschillend van winkelprijzen.. als je je mond niet opendoet betaal je dus gewoon de volle mep.

- er staan ook X2 boilies tussen de proline emmers (in proline emmers), erg misleidend!
- al het merkspul hangt achter de balie, dus je kunt niet ff lekker zoeken en vergelijken (rondsnuffelen)

- al het goedkopere spul is eigen merk X2: slecht gekopieerde rommel.
slechte kwaliteit, ondoordacht, beginnersmateriaal...

Ik kom er nog geregeld, omdat we niet zoveel hengelsportzaken hebben in de buurt.
Maar ik kijk goed en houd alles goed in de gaten.
Elke keer is het weer nodig om het personeel te overtuigen dat het echt afgeprijsd is.
Ze hebben er redelijk goedkoop en de meeste keus hier in aas, en dat is de grootste reden dat ik er naartoe ga.

Maar ik gun het ze niet, de corruptheid straalt er gewoon vanaf.
Sinds raven en vlemmix samen zijn gegaan is vlemmix echt een business geworden in plaats van een gezellige complete winkel.

just my 2 cents

SF

Ben het zeker met je eens!
Vroeger toen het een "wat kleinere" zaak was ,was vlemmix top ! Service, goede adviezen en koffie!
Sinds ze "groot" zijn geworden en samen zijn gegaan, is het 1 grote bende geworden.
Niks geen gezelligheid meer, kopen en weg wezen !

Maar neemt niet weg dat 25% korting op merkspul intressant is (Mits het er is)
Karpervisser van karperteam "Jemico" zie onze site Karperteam.nl
diesel  
#24 Gepost : zaterdag 19 november 2011 20:01:09(UTC)
diesel

40 ponder

volgens mij zijn de garantie voorwaardes ook anders als je bij raven/vlemmix online koopt...

trouwens wel apart dat elke keer als het over raven/vlemmix gaat,het onderwerp automatisch binnen de kortste keren een negatieve wending krijgt mbt tot hun service.

Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 november 2011 20:23:17(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

groet erik
spodfather  
#25 Gepost : zaterdag 19 november 2011 20:57:34(UTC)
spodfather

20 ponder

ja mijn tikkie negatief bericht was ook om mensen alert te maken op dat ze niet helemaal eerlijk zijn.

je kunt er gerust spullen kopen maar kijk goed uit met X2, en sta er niet van versteld als ze het niet hebben tot aan de volgende maand.

je slaagt er zelden 100% als je al weet wat je wilt hebben.

ge er gerust heen mensen, maar let goed op.
Houd een folder bij de hand, en let goed op dat wat je koopt in orde is.
Bel vantevoren als je precies weet wat je wilt hebben.

en idd ik maak ook van de kortingsdagen gebruik om grote aankopen te doen.
3 shimano molens met 25% korting is niet nix snap je.

gr
SF
leen  
#26 Gepost : zaterdag 19 november 2011 22:28:14(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
KarperTeam.nl schreef:
....(Mits het er is)

Met de actie volgende week is ook dat geen probleem. Zie ander topic in Tips.
leen  
#27 Gepost : woensdag 23 november 2011 19:56:18(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

leen schreef:
leen schreef:
Jowan schreef:
Vergelijk de prijzen met de rest van aanbieders (webshops) Kom je snel achter het leverd niets op!

Een Skarp S60 B.v. is inderdaad elders een stuk goedkoper.
Maar dit geldt niet voor alles :
http://www.vlemmix.nl/nl...arrior_s_euro/foxcrd157/
Of jij moet een betere prijs kunnen vinden ;-)

Zoals altijd, is het een kwestie van goed opletten.

Vanavond toch maar mijn setje (zie link hierboven) compleet gemaakt. € 81,25 incl. bezorgkosten. Kan ik toch nergens zo voordelig krijgen. Ook niet als ik het zelf ga halen.

Vandaag ontvangen. Heeft dit niet te lang geduurd :-).
KarperTeam.nl  
#28 Gepost : woensdag 23 november 2011 20:31:21(UTC)
KarperTeam.nl

5 ponder

leen schreef:
leen schreef:
leen schreef:
Jowan schreef:
Vergelijk de prijzen met de rest van aanbieders (webshops) Kom je snel achter het leverd niets op!

Een Skarp S60 B.v. is inderdaad elders een stuk goedkoper.
Maar dit geldt niet voor alles :
http://www.vlemmix.nl/nl...arrior_s_euro/foxcrd157/
Of jij moet een betere prijs kunnen vinden ;-)

Zoals altijd, is het een kwestie van goed opletten.

Vanavond toch maar mijn setje (zie link hierboven) compleet gemaakt. € 81,25 incl. bezorgkosten. Kan ik toch nergens zo voordelig krijgen. Ook niet als ik het zelf ga halen.

Vandaag ontvangen. Heeft dit niet te lang geduurd :-).

Ja dat is snel Blij

Maar 1x meer dan 4 weken gewacht (uit eindelijke gekregen)
En laaste keer MEER dan 8 weken (fox spullen) en uit eindelijk geld terug gestort gekregen.
Dus voor de 1 is het gelukkig snel, voor de ander niet.. en die laaste komt dan niet meer terug dat snap je wel zeker Knipoog
Karpervisser van karperteam "Jemico" zie onze site Karperteam.nl
DannyAlmelo  
#29 Gepost : woensdag 23 november 2011 20:40:25(UTC)
DannyAlmelo

25 ponder

Nu alleen maar hopen dat Raven en Vlemmix dit een keer lezen en zich er een keer wat van aantrekken. Aan de andere kant zal Raven nooit zo goed worden als bijv. Vos Hengelsport (Almelo), alleen al omdat je bij Vos (en heel veel andere kleinere Viswinkels) een huiselijk gevoel krijgt. Gezelligheid, sfeer en een goed gevoel is niet te koop. Denk daar maar is over na RAVEN!

Never let the fear of striking out keep you from playing the game..!
leen  
#30 Gepost : woensdag 23 november 2011 20:59:11(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

ACT2010 schreef:
Nu alleen maar hopen dat Raven en Vlemmix dit een keer lezen en zich er een keer wat van aantrekken. Aan de andere kant zal Raven nooit zo goed worden als bijv. Vos Hengelsport (Almelo), alleen al omdat je bij Vos (en heel veel andere kleinere Viswinkels) een huiselijk gevoel krijgt. Gezelligheid, sfeer en een goed gevoel is niet te koop. Denk daar maar is over na RAVEN!

Verschilt per winkel. Bij bv hengelsport Vught krijg ik altijd het idee dat ze het jammer vinden dat de deur nog niet op slot zit (een soort gevoel dat je vroeger ook had... als je uit een naburig dorp kwam.. waar ze 450 jaar geleden een kerkklok hadden gestolen en dat de huidige dorpsgenoten nog kwalijk genomen werd. Overigens denken ze daar ook dat een insert van een PB Hit&Run los HOORT te zitten. En zo zijn er nog wel meer (hengelsport) winkels waar je soms blij bent als je de deur uit bent.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.