X2, daar verspeel je vissen mee!
in tilburg:
- Niets op voorraad
- Slechte service, personeel ligt niet op 1 lijn, en geeft slecht advies.
- bij sommige acties krijg je geen korting als je niets zegt. (folderacties e.d.)
- bij een kortingsdag krijg je 25% korting ja, maar alle Normale kortingen vervallen
Dus als je een verlanglijstje maakt, kan deze zelfs duurder zijn op een kortingsdag
(voorbeeld: oval shelter stond van 150 naar 99 euro afgeprijsd, maar tijdens zon kortingsdag houden ze dus die 150 euro aan en betaal je dus 112,5 voor die shelter)
- Prijzen in de folder verschillend van winkelprijzen.. als je je mond niet opendoet betaal je dus gewoon de volle mep.
- er staan ook X2 boilies tussen de proline emmers (in proline emmers), erg misleidend!
- al het merkspul hangt achter de balie, dus je kunt niet ff lekker zoeken en vergelijken (rondsnuffelen)
- al het goedkopere spul is eigen merk X2: slecht gekopieerde rommel.
slechte kwaliteit, ondoordacht, beginnersmateriaal...
Ik kom er nog geregeld, omdat we niet zoveel hengelsportzaken hebben in de buurt.
Maar ik kijk goed en houd alles goed in de gaten.
Elke keer is het weer nodig om het personeel te overtuigen dat het echt afgeprijsd is.
Ze hebben er redelijk goedkoop en de meeste keus hier in aas, en dat is de grootste reden dat ik er naartoe ga.
Maar ik gun het ze niet, de corruptheid straalt er gewoon vanaf.
Sinds raven en vlemmix samen zijn gegaan is vlemmix echt een business geworden in plaats van een gezellige complete winkel.
just my 2 cents
SF
Bewerkt door de gebruiker zaterdag 19 november 2011 10:34:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven