50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ik heb de chodrig nog niet uitgeprobeerd, maar zie er heel veel voordelen mee vooral op dressuurwater en water met veel plantengroei. Ga deze eens uitproberen op Etang 5. Als ik het zo lees werkt hij bij de aanbeet net het zelfde als een helicopterrig Bewerkt door de gebruiker maandag 4 januari 2010 15:57:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Heb helaas geen camera erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Maak je een mooie tekening in paint hahaha
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Snowmanfisher: Stuur anders even een beschrijving naar Erwin of mij hoe je hem maakt. Dan maak ik of Erwin als hij er zin heeft hem na en kunnen we foto's ervan maken. We zijn hier op Carpfeeling gek op nieuwtjes namelijk !
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
snowmanfisher schreef:Heb helaas geen camera erwin is het dan zoiets dat ge wilde maken snowman fischer kweet het is niet heel duidelijk maar is ook een d-rig die ik ook durf gebruiken aaninline montage grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
Nee haha gewoon de advanced chod rig maar dan gebruik je em met inline Maar dan stukje dat je verlenkt het van soepel materiaal ( tussen loos en d-rig in ) Mvg Bewerkt door de gebruiker maandag 4 januari 2010 13:28:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Eigenlijk gewoon een helicopter rig?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
snowmanfisher schreef:Nee haha gewoon de advanced chod rig maar dan gebruik je em met inline Maar dan stukje dat je verlenkt het van soepel materiaal ( tussen loos en d-rig in ) Mvg kan me goed voorstellen wat je bedoeld maar denk dat jou rig die ge in gedachten hebt makkelijk in de war zal gooien snowmanfisher , ik kan verkeerd zijn ook hoor grtzz Bewerkt door de gebruiker maandag 4 januari 2010 14:52:15(UTC)
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
Erwin schreef:Je chod schuift na de aanslag meteen naar beneden en hangt dan bijna als een normale rig naast je lood. Ik heb er nog niet veel lossers mee gehad! Edwin, ik reageerde op wat je zei wat er gebeurde met de chodrig na de aanslag, daarom zei ik als een helicopterrig Bewerkt door de gebruiker zaterdag 9 januari 2010 00:18:47(UTC)
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
Nee jullie snappe me volges mij niet, zo duidelijk ben ik ook nooit haha Zal als ik ff tijd heb wel een tekeningetje maken Moet helaas nu zo weg Dayo
|
|
|
|
|
ben benieuwd naar je tekening snowmanfisher |
|
|
|
|
|
Niet echt mooi maarja.. let vooral op de afmetingen. Pakken is haken! Hopelijk Dayo
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dit lijkt me meer een omgekeerde combi rig maar het heeft naar mijn mening maar weinig met een chod-rig te maken. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
|
Dat heb je me ook niet hore zeggen toch haha, Maar het gedeelde zonder het soepele is het wel. Maar nu voor inline systeem Lijkt mij wel het proberen waard. Dayo
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.