50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Ed skillz had jij meer vissen gevangen in 1 sessie? De foto ziet er weer spik & span uit wat een beauty man
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Mooie vis hoor ed. Zoals altijd eigenlijk
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
spiegeljee monstercarps heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Keep it simple... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-4-2011(UTC) Berichten: 87
|
Ed echt een PRACHTIGE foto@@@@@@@ |
Gr.N.D.M |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
@Ed: alweer een prachtige vis man! @Henk: goed idee Start er maar eentje zou ik zeggen! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
monstercarps schreef:spiegeljee Prachtig mooie project? spiegel. Al het goede komt uit Puttershoek ( mijn vrouw b.v. ) |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jorden schreef:@Ed: alweer een prachtige vis man! @Henk: goed idee Start er maar eentje zou ik zeggen! Nou ik hoop dat Ed dat wil doen, kan ik ook iets leren. Als ik zulke foto's als die van Ed maak word ik beroeps fotograaf. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
@surfacecarp dankje wel @Davey Remmig dankje wel. ja he vis en nu 2 jaar hep er dit jaar tegen of net over dertig karpers gavangen. @Henk Haarlem dankje wel .. jij ook leuke pf trouwens hahaha |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
|
@ ed
zeker een mooie foto ook die kleuren van de vis |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Davey Remmig schreef:@ Wouter: Leuke vis, mooi water zeg! Ons watertje |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
vanmidag van half 3 tot 5 gezeten kreeg 2 runs en een brasem. 2e run heb ik verspeeld kreeg al een aanbeet nadat ik em 2 min had teruggegooit haha(drillen) Uploaded with ImageShack.usgrts
|
|
|
|
|
@ snowmanfisher mooi karperske hoorz terug gegooid??? das me enigste commentaar Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 november 2011 18:41:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
@ henk
ja het zijn projectspiegeltjes. Leuk om te vangen, ze zijn nog niet zo groot maar dat komt er snel aan want ze groeien heel hard die beesten Kom jij ook uit puttershoek of ken je hier alleen een paar mensen? |
Keep it simple... |
|
|
|
|
ja me montage terug gegooi met vers aasje, vis natuurlijk ook terug gezet
|
|
|
|
|
monstercarps schreef:@ henk
ja het zijn projectspiegeltjes. Leuk om te vangen, ze zijn nog niet zo groot maar dat komt er snel aan want ze groeien heel hard die beesten Kom jij ook uit puttershoek of ken je hier alleen een paar mensen? Ik ben een geboren Haarlemmer en woon me hele leven in Haarlem. Mijn vrouw komt uit Puttershoek dus mijn hele schoon familie ook, ze wonen niet allemaal meer in Puttershoek maar me schoonmoeder en een schoonzus nog wel, dus daar kom ik wel eens op bezoek, als we de begraaf plaats ook ff doen. Heb daar ook eens ff zitten pennen daar bij het verzorgingshuis op dat kleine water waar dat "dino skelet" ligt. Klein snoekje op me worm. Voor de rest wezen kijken op binnen maas en oude maas ( achter suiker fabriek ) en oude spoorbrug en bij heineoordtunnel. Puttershoek en omgeving zit goed in het hoofd, ga daar echt nog eens de lijnen nat maken. |
|
|
|
|
snowmanfisher schreef:vanmidag van half 3 tot 5 gezeten kreeg 2 runs en een brasem. 2e run heb ik verspeeld kreeg al een aanbeet nadat ik em 2 min had teruggegooit haha(drillen) Uploaded with ImageShack.usgrts Nu zie ik wie je bent, Heb jij niet eens een onthaakmat van me gekregen ? Mooie schub trouwens.in het park zie ik. Ok volgende keer wel bij je hebben he, Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 november 2011 19:14:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
haha nu weet ik meteen wie je bent haha ja maar heb al weer een andere maar licht nog in het oude huis ben pas verhuist. togh eerdaags maar ff ophale mvg
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 16
|
mooie vangsten , hopelijk kan ik snel es een visje plaatsen (vissen)
|
|
|
|
|
Net ook ff paar uurtjes gevist heb 1 schub mogen vangen van een pondje of 20.
mvg
|
|
|
|
|
ja henk je kan er zeker goed vissen en goeie vissen vangen. Daar bij het skelet waar jy hebt gezeten zit aardig wat karper. Ben daar begonnen met vissen een aantal jaren geleden. Het is zeker de moeite waard om een keertje je lijnen hier uit te gooien. Ben jy ook een riviervisser omdat je naar de oude maas ging kijken? |
Keep it simple... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.