25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
ik heb me laatst eens een zak prologic banana en crustacean gekocht ik heb er nog niet mee gevist. wat zijn jullie ervaringen met deze boilies? |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Een killer in de zomer, voor de koudere maanden weet ik niet. Mijn ervaring is dat fruitbollen niet zo goed werken in de winter! Maar zou ze wel is inzetten op een uitzonderlijk zonnige dag! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb er ook mee gevist, helaas geen karper mee mogen vangen..ze ruiken best lekker en brasem lust ze ook, die heb ik dan weer wel gevangen haha. Gewoon lekker vissen, en wieweet werken ze bij jou wel perfect. Succes! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-10-2010(UTC) Berichten: 6
|
brasem lust ze zeker, ik had ze in 30mm en ving ik ze nog steeds haha. Ik had er geen karper op gevangen maar ik heb er ook maar 2 keer mee gevist.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-8-2011(UTC) Berichten: 65
|
Je kunt er beter mee gaan vissen, dan ondervindt je het direct.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-12-2011(UTC) Berichten: 18
|
Ik heb eens gehoort dat als je je bollen aan je hond geeft en hij eet ze op dan zijn het goede bollen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 7 januari 2012 18:47:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
De kiwi crunstacean is een echte topper. Dus zal de banaan dat ook wel zijn.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
floriskouters schreef:De kiwi crunstacean is een echte topper. Dus zal de banaan dat ook wel zijn. dat hoeft niet altijd zo te zijn he. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
Nee het hoeft niet. Maar dr basis bestaat uit hetzelfde. En dan is het flavourtje het.enige verschil. En dan moet je wel een hele slechte flavour hebben wil je niks vangen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
fredjeboilie schreef:Ik heb eens gehoort dat als je je bollen aan je hond geeft en hij eet ze op dan zijn het goede bollen Ik heb alleen maar katten ...
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-12-2011(UTC) Berichten: 130
|
fredjeboilie schreef:Ik heb eens gehoort dat als je je bollen aan je hond geeft en hij eet ze op dan zijn het goede bollen Vandaar dat sommige honden vergif op eten en eraan sterven. En sterkgeurende bollen zijn daarom niet persé goed vangende hé! Grtz
|
|
|
|
|
Dan vang ik met alles. Die honden van ons eten elke.boilie
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.